سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان خبر داد:

نصب دو مانیتور علایم حیاتی در مراکز ۱۶ ساعته غربالگری کووید ۱۹

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۲:۴۷
کد خبر: ۹۸۳۴۰۷
نصب دو مانیتور علایم حیاتی در مراکز ۱۶ ساعته غربالگری کووید ۱۹
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از نصب دو مانیتور علایم حیاتی در مراکز ۱۶ ساعته غربالگری کووید ۱۹ خبر داد.

نجمه سید آقامیری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: مانیتور علایم حیاتی که به آن "مانیتورینگ فیزیولوژیک" نیز گفته می‌شود، اطلاعات مربوط به علایم حیاتی بیمار را جمع آوری کرده و در شرایط نا مطلوب بیمار، هشدار‌های لازم را به تیم پزشکی و پرستاری اطلاع می‌دهد.

او گفت: این دستگاه، پارامتر‌های مهمی از وضعیت بیمار مانند ضربان قلب، ضربان نبض، درصد اشباع اکسیژن در خون، وضعیت تنفس، فشار خون، دما و میزان دی اکسید کربن در دَم و بازدَم را برای سهولت خدمات تخصصی بالینی، به کادر درمانی ارایه می‌کند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان ضمن اعلام اینکه در ایام تعطیل و تمامی ایام چهار مرکز ۱۶ ساعته با حضور یک پزشک و یک پرستار، بیماران مشکوک به کرونا را پذیرش می کنند، افزود: این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ برای مراجعه و معاینه بیماران با علایم تنفسی فعال بوده و مانیتورهای مذکور در مرکز امام رضا(ع) واقع در ایستگاه ۷، سلیج شرقی و مرکز ولی عصر(عج) در کوت شنوف نصب شده اند.

سید آقامیری در پایان از شهروندان خواست تا برای ارزیابی وضعیت خود در مورد بیماری کرونا به سایت salamat.gov.ir مراجعه و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو بوده و با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز