۳ اشتباه بزرگ که در اولین قرار ملاقات مرتکب می‌شوید

۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۲:۴۵
کد خبر: ۳۶۹۵۱۳
۳ اشتباه بزرگ که در اولین قرار ملاقات مرتکب می‌شوید
اولین دیدار برای ازدواج می‌تواند به خاطره‌انگیزترین و شیرین‌ترین خاطره ابتدای آشنایی شما باشد به شرطی که با اشتباهات خود آن را خراب نکنید.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، قرار ملاقات‌های آشنایی برای ازدواج هیجان‌انگیزترین و شیرین‌ترین و در عین حال پراضظراب‌ترین قرارملاقات‌های زندگی افراد محسوب می‌شوند که با کمی مراقبت می‌توان آن را به خاطره‌انگیزترین لحظات زندگی تبدیل کرد. برخی از دختران و پسران به علت بی‌تجربگی و عدم آگاهی از مسائل مربوط به ازدواج در اولین قرار آشنایی واکنشی ضعیف و نادرست از خود نشان می‌دهند که گاهی منجر به قطع رابطه یا سوء تفاهم‌هایی بین طرفین می‌شود.

یکی از اشتباهات متداول در اولین قرار ملاقات‌ها برای ازدواج، زیاد صحبت کردن و اشاره به موضوعات جزئی و بی‌اهمیت است. گاهی اوقات دختر و پسرها در اولین جلسه آنقدر وارد جزئیات و مسائل بی‌اهمیت می‌شوند که نه تنها از بحث و هدف اصلی دور می‌شوند بلکه حوصله طرف مقابل را سر می‌آورند و او را کسل می‌کنند. یادتان باشد در اولین جلسه آشنایی باید به طور مختصر و مفید صحبت کنید و راجع به مسائل شخصی و تجربه‌های عاطفی گذشته‌تان صحبت نکنید.

در اولین ملاقات هیچ دلیلی ندارد راجع‌به مسائل عاطفی یا جنسی صحبت کنید. بیشتر صحبت‌های شما باید راجع‌به هدفتان از ازدواج و معیارهایتان باشد. صحبت کردن راجع به مسائل عاطفی و جنسی، شما را از بحث اصلی دور می‌کند. این اشتباه را معمولا مردان بیشتر از زنان مرتکب می‌شوند و بهتر است از آن جلوگیری کنند زیرا صحبت راجع به این مسئله علاوه بر اینکه باعث ایجاد نگرشی منفی به شما می‌شود، آرامش و احساس راحتی زنان را از بین می‌برد.

توجه نکردن به فرد مقابل و صحبت‌های او یکی دیگر از مشکلاتی است که در اولین قرار همه چیز را خراب می‌کند. در اولین ملاقات باید به طرف مقابل خود و صحبت‌ها و رفتارهایش به دقت توجه کنید تا هم به شخصیت او احترام بگذارید و هم بتوانید به‌درستی تشخیص دهید که او فردی مناسب برای ازدواج با شما است یا خیر. بسیاری از دختران و پسران در جلسه اول آشنایی به طور مکرر به گوشی موبایل خود نگاه می‌کنند. یادتان باشد قبل از اولین قرار ملاقات گوشی خود را خاموش کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز