استاندار فارس: ائمه جمعه فارس محور وحدت و محرک توسعه همه جانبه استان باشند

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۵:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۹۱۸۴
استاندار فارس: ائمه جمعه فارس محور وحدت و محرک توسعه همه جانبه استان باشند
استاندار فارس گفت:همدلی و همراهی مجموعه ارکان حاکمیتی و حکومتی در استان عامل شتاب بخشی به موتور محرکه پیشرفت و توسعه همه جانبه استان فارس است.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در گردهمائی ائمه جمعه استان فارس که با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز برگزار شد،اظهار داشت: به لطف خدا و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان ، شرایط خوبی از نظر همراهی و همدلی بین ائمه جمعه، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه مدیریتی فارس حاکم است و باید تلاش کنیم با بهره گیری از این فضای وحدت ، روز به روز بر روند کیفی و کمی خدمت رسانی به مردم استان و رفع مشکلات موجود افزوده شود.
وی با تاکید بر این موضوع که در انتخاب و انتصاب مدیران استانی و شهرستانی ، اصل بر تعامل و همفکری بین ائمه جمعه و مجموعه مدیریتی استان است، گفت: معتقدم در محیطی که بر اساس همدلی و همراهی شکل گرفته باشد زمینه خدمت بهتر و بیشتر به مردم ایجاد خواهد شد و مشکلات موجود در مسیر فعالیت ها راحت تر حل و فصل می شود.
نمایند عالی دولت در استان فارس تاکید کرد: شاخص های عمده انتخاب و انتصاب مدیران استان تقوا،پاکدستی ،صداقت و امانت داری و داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.
دکتر ایمانیه همچنین یاد آور شد : تعامل به معنای پذیرش بی چون و چرا و بی قید و شرط پیشنهادات و انتقادات از هیچ فرد و گروه خاصی نیست،اما در ساماندهی مجموعه مدیریتی استان از هر پیشنهاد دلسوزانه و خیرخواهانه استقبال می کنیم.
وی با تشریح برخی برنامه ریزی ها و اقدامات مجموعه مدیریتی استان در دوره چند ماهه فعالیت خود در جایگاه استاندار فارس خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با نگاهی واقع بینانه و کارشناسی و تصمیم گیری بر پایه اطلاعات صحیح ، نیاز ها و مشکلات مناطق مختلف، سهم اعتبارات و امکانات هر شهرستان به صورت عادلانه تعیین شده و تخصیص پیدا کند . استاندار فارس از ائمه جمعه استان فارس خواست به عنوان محور وحدت و محرک توسعه همه جانبه استان همواره در کنار مدیران استان بمانند تا زمینه خدمت رسانی به مردم هموار تر شود و با شتاب بیشتری در رفع نارسائی ها تلاش صورت گیرد.
دکتر ایمانیه همچنین با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه استان فارس در قله است گفت:شرط در قله ماندن و به اوج رسیدن انقلابی ماندن و حرکت در خط ولایت و تلاش بی وقفه و دلسوزانه در خدمت به مردم است.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز