«شب های مافیا» به صبح رسید

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۰۵۹۱
«شب های مافیا» به صبح رسید
تصویربرداری قسمت دوم رئالیتی‌شوی «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور ۱۲ بازیگر مرد به پایان رسید.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، سعید ابوطالب که تجربه کارگردانی و ساخت برنامه‌های رئالیتی شوهای مختلفی را با نام‌های «رالی ایرانی»، «هفت شهر عشق»، «هفت روز و هفت ساعت» و «شام ایرانی» برعهده داشته است، این روزها مشغول کار روی پروژه جدید خود با نام «شب‌های مافیا» است.

در این رئالیتی شو در هر فصل یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می‌کند و آن‌ها به اتفاق شخص دعوت کننده که در بازی به او لیدر یا برگزار کننده می‌گویند بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند.

ضبط مرحله اول این پروژه با حضور ۱۲ بازیگر خانم از جمله نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز و سارا خوئینی‌ها، آزیتا ترکاشوند و روشنک گرامی به پایان رسیده است و در مرحله تدوین قرار دارد.

همچنین به تازگی ضبط مرحله دوم با حضور ۱۲ بازیگر مرد از جمله سیدجواد هاشمی، محمدرضا هدایتی، بهرنگ علوی، مجید واشقانی، رضا شفیعی جم، هومن حاجی عبداللهی، حامد آهنگی، بیژن بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، عماد طالب زاده و کاوه خداشناس تمام شده است.

محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر و برگزار کننده بازی مافیا در هر سه بازی فصل اول حضور خواهد دارد.

این مجموعه قرار است به صورت فصلی ساخته شود و هر فصل ۳ قسمت دارد که از فصل اول این مجموعه تصویربرداری فصل سوم باقی مانده است.

از نکات جالب توجه این است که صفحه رسمی این برنامه در فضای مجازی برای مرحله بانوان ۱۶ نفر و برای مرحله آقایان ۲۴ نفر را انتخاب کرده و از مخاطبان خواسته است تا بگویند کدام هنرمند را برای حضور در برنامه دعوتکنند.

«شب‌های مافیا» با سرمایه‌گذاری شرکت هنر اول ساخته می‌شود اما هنوز زمان دقیق پخش آن مشخص نیست و احتمال دارد پس از پایان فصل هفتم از سری جدید «شام ایرانی»  پخش خود را  فیلیمو آغاز کند.

ابوطالب همچنین رئالیتی شوی «۷۷ ساعت» را برای شبکه آموزش تلویزیون تولید کرده است که هنوز مشخص نیست چه زمانی روی آنتن می رود.

منبع: صبا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز