۱۲ هزار نفر کنسرت «ماکان بند» را دیدند

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۷:۴۹
کد خبر: ۶۴۵۷۷۷
۱۲ هزار نفر کنسرت «ماکان بند» را دیدند
کنسرت «ماکان بند» در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. این کنسرت در هر شب دو سانس داشت و تمام بلیت‌ها هم پیش از آغاز کنسرت به فروش رفت.

به گزارش گروه موسیقی خبرگزاری برنا؛ با این که کنسرت «ماکان بند» در روزهای سردِ پاییزیِ پایتخت برگزار می‌شد اما هر شب حدود 4 هزار تن از علاقه‌مندان به موسیقیِ این گروه، به سالن نمایشگاه بین‌المللی آمدند تا در مجموع حدود 12 هزار نفر تماشاگر این کنسرت باشند.

رهام هادیان و امیر مقاره دو خواننده گروه «ماکان بند» بودند. صحنه‌ی این کنسرت‌ها شامل چند جایگاه مختلف برای سازها بود و نورپردازی خاص خودش را داشت. همچنین تصاویری گرافیکی در طول کنسرت مکملی برای موسیقی بود. قطعه «نرو» آغازگر کنسرت بود «بازیچه» در ادامه‌ اجرا شد و «این خیابونا»، «دلگیری» و «دیوونه بازی» قطعه‌هایی بودند که در بخش نخست و پیش از آنتراکت اجرا شدند.

زمانی که گروه برای استراحت صحنه را ترک کردند، یاشار خسروی که مدیر هنری و سرپرست «ماکان بند» است در این دقایق به تک نوازی ساکسوفون پرداخت. خسروی دو قطعه نواخت و در میانه قطعات گفت: مدتی است هموطنانمان زلزله زده‌ی کرمانشاهی درگیر مصائبِ زلزله هستند. این قطعه‌ها را به مردمِ غم‌دیده‌ی کرمانشاه تقدیم می‌کنم.

در ادامه و وقتی که رهام هادیان به همراه مقاره(خواننده گروه) از اجرا نشدنِ قطعه‌ی «هر بار این درو» خبر می‌دهند، تنها چند ثانیه بعد، اجرای این قطعه آغاز می‌شود. این شاید معروف‌ترین قطعه‌ی «ماکان بند» باشد.  «ای داد» یکی دیگر از آثاری بود که در کنسرت «ماکان بند» اجرا شد.

علی الماسی گیتار الکتریک، مجید عطرلی گیتار باس، سهیل اَباذری کیبورد، احمد عباس‌نیا درامز، یاشار خسروی ساکسوفون، انوشیروان تقوی گیتار اسپانیش و همخوان، و مهران فرشباف پرکاشن و امیر میلاد نیکزاد تنظیم کننده و رهبر ارکستر، اعضای گروهِ «ماکان بند» بودند.

کنسرت «ماکان بند» را شرکت «آوازی نو» به تهیه کنندگی حسن اردستانی برگزار کرد. رُهام درباره‌ی حسن اردستانی می‌گوید: اردستانی در حق گروه ما پدری کرد و اگر او نبود، بی‌شک «ماکان بند» به چنین جایگاهی نمی‌رسید.

مدیر اجرایی این کنسرت محمد ناصری و حمیدرضا عشقی بودند. مدیر برنامه این کنسرت هم فاطمه شجاعی بود. گروه هنری 17 هم روابط عمومی این کنسرت بود. «ماکان بند» در 28 و 29 آذر سال جاری در برج میلاد باز هم کنسرت برگزار می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز