اولین جلسه تمرینات کنسرت؛

تمرین سالار عقیلی با نوازندگان اتریشی/ ببینید

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۴۱۴۰۸
تمرین سالار عقیلی با نوازندگان اتریشی/ ببینید
اولین جلسه تمرینات کنسرت سالار عقیلی با ارکستر مجلسی وین به رهبری افشین خائف در جمع نوازندگان چیره دست ارکستر مجلسی وین برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سالار عقیلی درباره مراحل تمرینات ارکستر برای کنسرتی در استگهلم و وین گفت: امروز در اولین جلسه تمرینی ارکستر مجلسی وین به رهبری جناب افشین خائف بودیم و روز بسیار خوبی بود ، با نوازندگان بسیار چیره دست ارکستر مجلسی وین تمرین کردیم تا به دیدار شما مردم مهربان و عزیز در استکهلم و وین بیاییم.

وی افزود: جناب افشین خائف رهبر ارکستر  مجلسی وین از رهبران جوان و تحصیل کرده موسیقی در سوئد هستند که در این کنسرت ما رو همراهی می کنند .

سالار عقیلی افزود: نکته جالبی که توجه من رو جلب کرد حس نوازندگی، نوازندگان ارکستر مجلسی وین بود، با اینکه این نوازندگان خارجی بودند، قطعات را با عشق و حس خاصی می نواختند و علاقمند به قطعات شده بودند، و با اینکه حس موسیقی ایرانی و نواختن قطعات ایرانی شاید برای یک خارجی دشوار باشد ،اما این حس رو بسیار عالی بیان کردند.

وی بیان کرد: موسیقی یک زبان مشترک بین المللی ست و مهم نیست اهل کجای دنیا باشید، زبانیست که میتوانیم از این طریق با یکدیگر صحبت کنیم و ارتباط برقرار کنیم ...

عقیلی با اشاره به اینکه در این کنسرتها نوازندگانی از ایران هستند گفت : خانم حریرشریعت‌زاده نوازنده پیانو، نریمان حجت نوازنده تار ، انوشیروان محسنی نوازنده تنبک هستند که ما را در این کنسرتها همراهی می‌کنند و سرپرست محترم ارکستر جناب آیین گندمی هستند .

عقیلی در پایان با تقدیم  قطعه خاطره انگیز "سرو زیر آب" از ساخته های فرید سعادتمند به دوستدارانش گفت: منتظر دیدار شما خوبان  در کنسرت (اکستن تئاتر، وین) و(اینتیمان تئاتر،استکهلم) خواهیم بود ...

نظر شما