تقدیر فرماندار رشت از همکاری خوب شهروندان در روز طبیعت

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۵:۴۲
کد خبر: ۹۸۳۴۰۰
تقدیر فرماندار رشت از همکاری خوب شهروندان در روز طبیعت
فرماندار رشت با تقدیر از همکاری خوب مردم در روز ۱۳ فروردین، خواستار تداوم این همکاری و پویش «در خانه بمانیم» تا جشن رهایی از ویروس کرونا در این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان غ دکتر میرشمس مومنی زاده در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از همکاری خوب مردم با فرهنگ شهرستان رشت در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، گفت: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده ستاد مقابله کرونا و همکاری خوب مردم فهیم شهرستان، شاهد عدم حضور مردم در عرصه های عمومی  در روز ۱۳ فروردین هستیم.

وی با اشاره به مسدود شدن مسیر دسترسی به تمامی سواحل و ‌مناطق هدف گردشگری شهرستان رشت با تصمیم ستاد مقابله با کرونا، تصریح کرد: البته همه اقدامات انجام شده، بدون همکاری و همراهی مردم با فرهنگ شهرستان رشت، بی اثروبی فایده بود.
 
مقام عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه این همکاری در شرایطی انجام شده است که مردم ما مطابق با فرهنگ ملی، روز۱۳ فروردین را در طبیعت حضور پیدا می کردند، افزود: شهروندان با اطلاع رسانی خوبی که از طریق رسانه ها و فعالین اجتماعی صورت پذیرفت با درک صحیح از شرایط شهرستان، به پویش «در خانه بمانیم» در روز ۱۳ فروردین پیوستند تا هر چه سریعتر بتوانیم چرخه انتقال و شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان رشت را متوقف نماییم.
 
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تداوم همکاری مردم تا شکست نهایی ویروس کرونا، ابراز امیدواری کرد: شهرستان رشت  با ادامه همکاری شهروندان بتواند به عنوان الگویی موفق از همکاری مردم و دولت، هر چه زودتر با کنترل کامل بیماری کرونا، جشن عادی شدن روال زندگی و رهایی از این ویروس منحوص را برپا کند.
 
دکتر مومنی زاده همچنین با تمجید از همکاری خوب اصناف، بازاریان و خرده فروشان در متوقف کردن فعالیت اقتصادی خود در راستای همکاری با ستاد مقابله با کرونا، گفت: از مشکلات و فشارهای اقتصادی پیش روی اصناف و بازاریان در پی شیوع بیماری کرونا به خوبی آگاهیم و مطمئنا دولت، این همکاری مثالزدنی آنان را از یاد نخواهد برد و با اتخاذ تصمیمات تشویقی در راستای جبران بخشی از این فشارهای اقتصادی، اقدام خواهد کرد.

 

نظر شما