سردار جعفری:

آمریکا بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارد

۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۶:۳۸
کد خبر: ۲۹۸۵۷۴
آمریکا بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی "مقاومت تا پیروزی نهایی" را شعار امروز و حال و هوای مردم دانست و گفت، وعده امام (ره) به تدریج در حال محقق شدن است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار "محمدعلی جعفری" روز جمعه در تظاهرات روز جهانی قدس به خبرنگار شبکه العالم گفت: انشاء الله داریم به سوی آزادی همه ملتهای مسلمان پیش می رویم.

وی افزود: وعده حضرت امام (ره) باید محقق شود و این وعده به تدریج در حال محقق شدن است و مردم عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان همه برای آزادی از زیر یوغ استکبار جهانی تلاش می کنند و حتما موفق می‌ شوند، و انشاء الله نوید پیروزی‌های بزرگتری در راه است.

سردار جعفری اظهار داشت: مقاومت تا پیروزی نهایی شعار امروز و حال و هوای مردم است.

وی درباره مذاکرات وین و تهدیدهای برخی قدرتها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات، گفت: آنها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند علیه ایران بکنند، و تنها راهی که آنان پیدا کرده‌اند این است که برای نفوذ بین ملتهای منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه، ادامه همین حرکت است.

سردار جعفری افزود: آنها بیش از ما به مذاکرات هسته‌ای نیاز دارند، و تهدید نظامی آنها هیچ جایگاهی ندارد. آنها درست است که کار کشته مذاکره هستند ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات و به نتیجه رساندن آن هستند.

نظر شما