۱۰ پروژه ورزشی در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۱۹۴۳۹
۱۰ پروژه ورزشی در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید
دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل درجلسه با وزیر ورزش و جوانان، ۱۰ پروژه ورزشی در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص مجموعه ورزشی علی دایی گفت:مجموعه ورزشی علی دایی هم اکنون توسط شرکت مجری وزارت مسکن و شهرسازی درحال بهسازی و بازسازی می‌باشد و ضمن تفاهم نامه ای که با شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی منعقد شد،شرکت توسعه ونگهداری نسبت به بازسازی و بهسازی تارتان،چمن مصنوعی و دگل برق اقدامات لازم را انجام خواهد داد

مدیر کل ورزش و جوانان افزود:با ایجاد سالن دومیدانی و احداث سالن تخصصی ژیمناستیک،استخر تخصصی و سالن تیراندازی مجموعه ورزشی علی دایی یکی از مجموعه هایی کامل ورزشی می باشد که می‌توانیم شاهد برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در استان باشیم .

انوشیروانی اضافه کرد:درسال جاری ۱۰ پروزه ورزشی اعم از تالار وزنه برداری شهرستان اردبیل و پارس‌آباد،چمن مصنوعی پوریای ولی خلخال، سالن های ورزشی روستایی لعمه دشت،اندبیل و طولش در خلخال به بهره برداری خواهد رسید.
با اشاره به کمبود استان اردبیل در زیرساخت‌ها ‌افزود:احداث سالن تخصصی بانوان از نیازهای اصلی شهرستان اردبیل می‌باشد و همچنین انتطار می‌رود نسبت به تکمیل سالن طبقاتی رزمی ،سالن اسکیت و تکمیل زورخانه خلخال،سالن سرپوشیده گرمی و پارس‌آباد و همچنین تعمیر اساسی بزای مجموعه ورزشی شهرستان نمین نگاه ویژه ای شود.

وی در پایان ادامه داد:با نگاه ویژه نمایندگان استان و استانداری اردبیل پروژه‌های ورزشی اردبیل در سال جاری فعال بوده و در این سال شاهد بهره براری و توسعه ورزش استان خواهیم بود.

انتهای پیام

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز