ارسال بار از ایران به آلمان چگونه امکان پذیر است؟

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۲۵۸۳
ارسال بار از ایران به آلمان چگونه امکان پذیر است؟

می توان گفت دومین کشور مهاجر پذیر که سالانه دانشجویان و مهاجران زیادی را جذب خود می کند، آلمان می باشد. وجود دانشگاههای معتبر در کشور آلمان منجر به رشد روند مهاجرت به این کشور شده است. به دلیل افزایش سیل مهاجرت و تحصیل به این کشور بسیاری از مهاجران، دانشجویان، مسافران دغدغه ارسال وسایل دانشجویی خود و یا ارسال خرده بار لوازم منزل خود را دارند.

اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید و میخواهید لوازم و بارهای خود را به این کشور ارسال کنید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید چرا که کمک شایانی به شما خواهد کرد.

نحوه ارسال و بسته بندی بار از ایران به آلمان

ارسال بار به کشور آلمان به دو روش دریایی و هوایی انجام می‌شود. ارسال و فریت بار از طریق مسیرهای هوایی به شهرهایی نظیر هامبورگ، کلن، دوسلدورف انجام می شود. هزینه ارسال هوایی بر اساس تعداد پالت ها، حجم و وزن کارتن ها محاسبه می شود. شرکت های هواپیمایی وزن بار را به دو صورت وزن عادی بار و وزن حجمی بار بررسی می کنند و هر کدام که بیشتر باشد آن را برای دریافت هزینه مدنظر قرار می دهند.

ارسال بار دریایی از ایران به آلمان توسط کانتینرهای 20 تا 40 فوتی بصورت خورده بار، فول کانتینر، فله ای انجام می‌گیرد. همانطور که از نام آن ها پیداست روش فول کانتینر و فله ای برای بارهایی با میزان و حجم بالاتر و خرده برای بارهایی با وزن کمتر می باشد.

پس از اینکه با توجه به شرایط، نوع و میزان بار، روش ارسال بار به آلمان مشخص شد، مرحله بسته بندی مطرح می‎شود.همانطور که می دانید، جابجایی لوازم و وسایل از هر نوع روشی  ارسال شود باید دارای بسته بندی مناسب جهت ارسال باشد. اگر که بخواهید این جابجایی به یک کشور دیگر انجام گیرد اهمیت بسته بندی دو چندان خواهد شد. شما در این مرحله باید از یک شرکت حمل و نقل بین المللی کمک بگیرید. زیرا یک بسته بندی نامناسب می تواند به لوازم شما آسیب جدی وارد کند. شرکت حمل و نقل بین المللی راهبرد تجارت کلیه لوازم ارسالی شما عزیزان را مانند لوازم منزل، خرده ریز، چمدان ها، مبلمان و هرگونه وسایل و تجهیزات کوچک و بزرگ ارسالی را با بهترین و با کیفیت ترین نوع کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی (با توجه به نوع وسایل ارسالی )، بسته بندی کرده و تا فرودگاه حمل می نماید.

2

مراحل ارسال بار از ایران به آلمان

اولین و مهمترین مرحله ارسال بار از ایران به آلمان تماس و مشاوره با کارشناسان یک شرکت حمل و نقل بین المللی می باشد. حمل بار از ایران به کشورهای دیگر از جمله بارهای تجاری، بارهای غیر تجاری،خرده بار دارای شرایط و قوانینی می باشد؛ بنابراین اگر قصد ارسال بار به هر کشوری را دارید آن را به یک شرکت حمل و نقل بین المللی بسپرید.

پس از یافتن شرکت حمل و نقل معتبر و متخصصان مد نظرتان و اطمینان از تخصص و اعتبار آن ها، باید لوازم خود را بسته بندی کنید. بسته بندی لوازم نیز توسط شرکت حمل و نقل بین المللی انجام می شود. بعد از اتمام مرحله بسته بندی، جعبه ها و یا پالت های شما جهت سم پاشی و گرفتن گواهینامه بین المللی، جهت ارسال آماده می شوند.

در مرحله بعد، بعد از بارگیری و ارسال بار شما به سمت فرودگاه و گمرک که توسط تیم شرکت انجام می پذیرد، بار ارسالی بازرسی شده و جهت انجام امور تشریفات گمرکی آماده می شود.

و در آخر بار مورد نظر به هواپیمایی آلمان تحویل داده شده و بیمه نامه معتبر بین المللی صادر می شود. پس از اینکه بار شما ارسال شد شما می توانید وضعیت آن را بصورت آنلاین از سایت شرکت حمل و نقل بین المللی بررسی نمائید. شما عزیزان می توانید جهت ارسال بار خود و گرفتن هر گونه مشاوره با شماره های زیر، با ما در ارتباط باشید:

  • 021-22408505
  • 021-35261408
  • 026-34980520
  • 026-34980420

 

 

 

 

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز