کانادا بهترین کشور برای سرمایه گذاری

۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۲۲۵۳
کانادا بهترین کشور برای سرمایه گذاری
از آنجایی که دولت کانادا از لحاظ اقتصادی رو به پیشرفتی چشمگیر بوده و نیزسیاست‌های متفاوتی را برای سرمایه گذاری ارائه می‌دهد، این کشور به یکی از جذاب‌ترین مقاصد مهاجرتی تبدیل شده است.

از آنجایی که دولت کانادا از لحاظ اقتصادی رو به پیشرفتی چشمگیر بوده و نیزسیاست‌های متفاوتی را برای سرمایه گذاری ارائه می‌دهد، این کشور به یکی از جذاب‌ترین مقاصد مهاجرتی تبدیل شده است. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید در یکی از بزرگترین بازارهای اقتصادهای جهان شرکت کنید. ضمن اینکه اقتصاد کانادا در سال ۲۰۲۱ با نرخ تخمینی ۴٫۶٪ رشد کرد و پیش‌بینی می‌شود که قوی‌ترین رشد را در میان دیگر گروه‌های اقتصادی در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ داشته باشد.

1

یکی از مشکلاتی که بیشتر مهاجران با آن روبرو هستند، دریافت اقامت دائم در کشوری است که قصد سرمایه گذاری یا زندگی در آن را دارند. برخی از کشورها شرایطی سختی را برای این موضوع اعمال می‌کنند. با این حال دولت کانادا شرایط مناسبی را فراهم نموده تا افراد علاوه‌بر سرمایه گذاری در کانادا، بتوانند از طریق روش‌های دیگر اقامت دائم این کشور را داشته باشند. همین باعث شده تا سالانه افراد بیشتری برای مهاجرت به کانادا اقدام نموده و بتوانند اقامت دائم این کشور را بدست آورند.

طبق آمارها کانادا در جایگاه دهم اقتصاد دنیا قرار دارد و علت این امر برخورداری از نیروی کار متخصص و ماهر داخلی و همینطور خارجی است. ضمن اینکه همسایگی این کشور در کنار آمریکا، موجب توسعه بین مرزی شده و شرایط را برای سرمایه گذاران هموارتر می‌نماید. در این بخش قصد داریم به اصلی‌ترین مواردی که بر تکیه از آنها می‌توانید در کانادا سرمایه گذاری کنید اشاره خواهیم کرد.

چرا در کانادا سرمایه گذاری کنیم ؟

بری سرمایه گذاری در کانادا 2022 باید به این نکته توجه کنید که مبلغ مورد نیاز برای این فعالیت به نسبت دیگر کشورهای جهان که مهاجر پذیر هستند، پایین‌تر است. این روند قعطا در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت. بنابراین شما می‌توانید با بودجه تخمینی برابر با 100 تا 350 هزار دلار کانادا، سرمایه گذاری در این کشور را آغاز کنید. در صورتی که بتوانید اثبات کنید که هزینه لازم برای اقامت از طریق سرمایه گذاری در این کشور را دارید، می‌توانید در یکی از ایالت‌های کانادا طبق قوانین و شرایطی که برای سرمایه گذاری وضع شده است، اقدام به این فعایت نمایید.

2

یکی دیگر از ویژگی‌های سرمایه گذاری در کانادا، برخوردار از امتیازاتیست که یک فرد داخلی دارد. به این معنا که اگر شما یک سرمایه گذار خارجی هستید و قصد دارید در این کشور سرمایه گذاری کنید، قطعا همانند یک شخص کانادایی از امتیازت لازم برخوردار خواهید شد. اما باید به این نکته اشاره کنیم که در برخی صنایع محدودیت‌هایی وجود خواهد داشت که مرتبط با میزان درصد مشارکت افراد در سرمایه گذاری خواهد بود. که شامل مواردی همچون: نقل و انتقالات هوایی، ارتباطات دوربرد، انتشارات و سرویس‌های مالیاتی است. با این حال تمامی این موارد مانع از سرمایه گذاری شما در این کشور نخواهد شد.

سطح کیفیت زندگی

از آنجایی که کیفیت زندگی از هر لحاظ در کانادا در سطح بالا یی قرار دارد، بنابراین افرادی که از اقامت دائم این کشور برخوردار شوند، قطعا زندگی عالی در این کشور تجربه خواهند کرد. طبق آمار، کانادایی‌ها از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان لدت می‌برند و این خود دلیلی اصلی بر سرمایه گذاری در این کشور خواهد بود. پیشرفت این کشور در بسیاری از زمینه‌ها از جمله: پزشکی و مهندسی تا تکنولوژی و علمی موجب شده تا مردم این کشور در رفاه و آرامش به زندگی خود ادامه دهند. طبق تحقیقات کشور کانادا از لحاظ امنیتی در رتبه 6 جهان در سال 2021 قرار گرفته است. بنابراین امنیت بالای این کشور از سوی دیگر باعث می‌شود تا مهاجران و سرمایه گذاران بدون دغدغه در کانادا زندگی کنند.

اقتصاد رو به رشد

در اقتصاد رو به رشد و صنعتی کانادا، فرصت و پتانسیل نامحدودی وجود دارد. کانادا به عنوان یکی از کشورهای غنی نیز بالاترین استاندارد زندگی را در حالی ارائه می‌دهد که مالیات‌ها را کاهش می‌دهد و اقتصاد را با نرخ تورم ۲٫۳٪ تقویت می‌کند. همچنین افرادی که در این کشور زندگی می‌کنند، می‌توانند هر سال مقدار فزاینده‌ای از درآمد خود را حفظ کنند که میانگین درآمد سالانه حدود ۴۰٬۰ دلار است. علاوه‌براین از سال 1976 این کشور با کمترین نرخ بیکاری (۶٫۸٪) روبرو بوده و سالانه صدها هزار شغل جدید ایجاد می‌شود. نه تنها نرخ مشارکت کار کانادا تقریباً به طور کامل (حدود ۶۵٪) بهبود یافته است، بلکه نرخ رشد اشتغال ۴٫۸٪ را در سال ۲۰۲۱ نیز داشته است که بالاترین میزان در G7 یا گروه 7 است.

3

سرمایه گذاری ایمن و مالیات کم

کانادا کمترین نرخ قانونی مالیات بر درآمد شرکت‌ها را برای ساخت و پردازش فناوری انتشار در گروه 7 یا G7 دارد. این رتبه از 20 کشور، شامل 13 شرکت از 100 شرکت برتر جهان بوده و به احتمال زیاد بهترین تاثیر را در بازار برای پنج تا ده سال آینده خواهد داشت. تعرفه واردات و ماشین آلات برای ساخت در کانادا به صورت رایگان است. کانادا همچنین در سال اول سرمایه گذاری برروی کل هزینه ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده که برای ساخت کالا و برخی تجهیزات انرژی پاک ارائه می‌شود را، کسر کامل مالیات می‌کند. مشوق سرمایه گذاری شتاب دار کانادا، کسب و کارها را قادر می‌سازد تا هزینه اولیه سرمایه گذاری خود را به سرعت بازیابی کنند و به این ترتیب ریسک خود را در هنگام سرمایه گذاری کاهش دهند.

نیروی کار تحصیل کرده و ماهر

کشور کانادا از استراتژی مهارت‌های جهانی برخوردار است تا اطمینان حاصل کند که کارگران خارجی ماهر می‌توانند موجب رونق کسب و کار در این کشور شوند. این استراتژی دارای نرخ تأیید بالای ۹۵٪ از برنامه‌های دریافتی است. کانادا بیش از ۳۸۰ میلیون دلار در طول ۵ سال سرمایه گذاری خواهد کرد تا ورود به موقع و کارآمد کارگران و دانشجویان را در میان دیگر کشورها تسهیل کند. از لحاظ استعدادیابی این کشور دارای تحصیل کرده‌ترین نیروی کار ماهر است که در نهایت موجب رونق اقتصادی کانادا خواهد شد.

کشوری با فرهنگ قوی

کانادا کشوری است که کاملاً چند فرهنگی است و حتی سیاست ملی رسمی چند فرهنگی دارد. از نمونه‌های این سیاست می‌توان به برخورداری از رسانه (مانند روزنامه) به چند زبان از جمله: ایتالیایی، چینی، پرتغالی، عربی و غیره اشاره کرد. کانادا همچنین مهاجران و اقلیت‌ها را تشویق می‌کند که فرهنگ‌های خود را نگه دارند و نشان دهنده ملیت خود در آموزش و نیروی کار باشند. آنها خدماتی را برای مشاوره ترجمه و مهاجرت برای حمایت از تازه واردان ارائه می‌دهند. کانادا نمونه فوق العاده‌ای برای جهان به عنوان یک رهبر در تنوع فرهنگی، جامعه صلح آمیز و ایمنی است.

در هر صورت شما به هر علتی که قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید، نیاز به مشاوره خواهید داشت. در پایان باید گفت که اگر به زندگی در کانادا فکر می‌کنید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن بهترین روش‌های مهاجرت و دریافت پاسپورت این کشور را داشته باشید، باید از راه‌های قانونی اقدام نمایید. مشاوران و وکلای مجرب در این زمینه همواره آماده ارائه مشاوره به شما همراهان گرامی خواهند بود.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما