اصلاح طلبان با اظهاراتشان به نفاق در جامعه دامن نزنند

۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۸:۵۴:۱۰
کد خبر: ۱۳۹۷۰۹۸
اصلاح طلبان با اظهاراتشان به نفاق در جامعه دامن نزنند
دبیرکل جمعیت وفاداران در خصوص اظهار نظرات برخی فعالین سیاسی اصلاح طلب در روزهای اخیر بیان داشت:اظهار نظرات جریان های اصلاح طلب موجب نفاق در بین مردم شده و نباید به آن دامن بزنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، هشتصد و نود و سومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضاء در روز دوشنبه شانزدهم آبان ماه ۱۴۰۱ در دفتر جمعیت برگزار گردید.

در این جلسه در ابتدا تلاوت قرآن و بعد از آن بحث اخلاقی توسط آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی مطرح شد ، ایشان گفتند: هر کس تقوای الهی پیشه کند خداوند راههایی را برای او باز می کند. در ادامه ، دبیر کل جمعیت حبیب الله بوربور تحلیلی بر مسائل روز کشور به اعضاء ارائه داد.

حبیب الله بوربور در ابتدای جلسه گفت: 《با وجود مشکلات حال حاضر که با آن مواجه هستیم شرکت کنندگان در چنین جلسات نشان می دهد که به نظام و انقلاب وفادار هستند 》

وی افزود:《با توجه به دور جدید فعالیت خانه احزاب لازم است نمایندگان جمعیت جهت حضور در کمیته های ۵ گانه خانه احزاب انتخاب و معرفی می شوند. 》

بور بور در خصوص اظهار نظرات برخی فعالین سیاسی اصلاح طلب در روزهای اخیر بیان داشت:《اظهار نظرات جریان های اصلاح طلب موجب نفاق در بین مردم شده و نباید به آن دامن بزنند.》

وی بار دیگر تاکید کرد:《 دولت نیازمند نقد منصفانه می باشد و ضروری است افرادی که بر سرکار می آیند ادامه دهنده برنامه ها و تجربیات خوبی که در ساختار بدست آمده باشند، نه اینکه از نو دیوار بسازند و از صفر شروع کنند. 

در ادامه جلسه مریم مرشدی از اعضای شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به تشریح جهاد تبیین و جنگ ترکیبی که در منویات مقام معظم رهبری بیان شده پرداختند. 

وی عنوان کرد برای مقابله با تهاجم و شناخت تهاجم ضروری است بر روی اهداف و نقشه ها شناخت کافی پیدا نموده و این لازمه جهاد تبیین می باشد. 

ایشان جنگ ترکیبی را یک راهبرد نظامی آمیخته از جنگ سیاسی ، کلاسیک ، نا منظم ، جنگ مجازی ، خبر رسانه ای جعلی، دیپلماسی ، مداخله در انتخابات کشورها ، بر هم زدن بافت جمعیتی، مهاجر پذیری،یورش فرهنگی و ایجاد تضاد دینی برشمردند. 

در ادامه این جلسه اعضای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی نقطه نظرات و تحلیل های خود را در خصوص حوادث اخیر اعلام نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز