تحویل بوق تلفن ثابت در روستای محمد آباد توسط پیشگامان

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۴۷۲۸
تحویل بوق تلفن ثابت در روستای محمد آباد توسط پیشگامان
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان از اتصال تلفن ثابت در روستای محمد آباد کویرات شهرستان آران و بیدگل توسط اپراتور پیشگامان توسعه ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، جعفر مطلب زاده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در بازدید از روستای محمد آباد کویرات، ضمن بیان اینکه طی سالیان گذشته یکی از مطالبات اصلی روستاها برقراری تلفن ثابت برای آن ها بوده است گفت: به دلیل انحصاری بودن شبکه تلفن ثابت مخابرات استان و به صرفه نبودن توسعه این زیرساخت برای آن اپراتور، ایجاد و توسعه شبکه تلفن ثابت سیمی جدید در روستاهای استان متوقف شده بود.

وی بیان کرد: روستای محمد آباد واقع در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل  با 2104 نفر جمعیت و 665 خانوار توسط بخش خصوصی و با اپراتوری غیر از مخابرات در استان، بدون استفاده از بودجه دولتی یو.اس.او (پروژه خدمات عمومی اجباری روستایی) از سرویس تلفن ثابت بهره مند شده اند و اکنون 100 پورت منصوبه و 54 پورت دایری برای آن ها برقرار شده است.
مطلب زاده ضمن بازدید از مناطق مسکونی در دست ساخت و مناطق صنعتی روستا، موضوع تعرفه تلفن ثابت برای مناطق صنعتی و مسکونی را تشریح کرد.
وی بیان کرد: شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات از سال 1394 مجوز FCP "پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت" را دارد و هم اکنون سرویس های خانواده DSL نظیر ADSL2+ / G.SHDSL / VDSL  VDSL2 و همچنین حوزه خدمات پهنای باند اختصاصی بر پایه بسترهای وایرلس، اینترانت و ...  را در 30 استان و بیش از 300 شهر واگذار می کند. 
بر اساس این گزارش، در این بازدید جلسه ای با حضور مدیر مخابرات شهرستان آران و بیدگل، بخشدار کویرات، نماینده شورای روستا و نماینده شرکت پیشگامان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز