پاریزی: باید از ظرفیت ورزش برای امیدآفرینی استفاده شود

۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۲:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۳۳۶۹
پاریزی: باید از ظرفیت ورزش برای امیدآفرینی استفاده شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: باید از ظرفیت ورزش برای امیدآفرینی در کشور استفاده شود چرا که همین برد امروز تیم ملی در برابر ولز چه موجی از شادی و نشاط در جامعه ایجاد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ میثم پاریزی در آیین معارفه اعضا و ارکان هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان گفت: دکتر نصیرزاده از چهره‌های برجسته استان کرمان است که در فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام عملکرد خوبی داشته‌اند و در سطح استان هم آقای مهندس صنعتی و دکتر نصیری کارنامه پرباری در این هیئت ارائه داده‌اند.
او با اشاره به پیروزی ارزشمند تیم ملی ایران در جام‌جهانی گفت: پیروزی عزتمندانه تیم ملی فوتبال کشورمان را تبریک می‌گویم و این یک اتفاق مثبت بود که انشاالله با پیروزی در بازی‌های بعدی تداوم یابد.
پاریزی افزود: باید از ظرفیت ورزش برای امیدآفرینی در کشور استفاده شود چرا که همین برد امروز تیم ملی در برابر ولز چه موجی از شادی و نشاط در جامعه ایجاد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه ۱۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان داریم، گفت: 
۵۰ درصد مجوزهایی که ما صادر می‌کنیم در هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان است و انتظار داریم از هیئت استان که از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند و بر فعالیت ورزشکاران هم نظارت جدی و علمی داشته باشند.
او افزود: هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان یکی از هیئت‌های ورزشی موفق در استان است و از مدیران آن تشکر ویژه دارم.
پاریزی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: افرادی که با پول کشور در بخش ورزش رشد کرده‌اند و نزد مردم شهرت پیدا کرده‌اند به چه حقی به خود اجازه می‌دهند که به بخش‌های مختلف کشور و مردم آسیب بزنند و رفتارهایی که اعتبار جامعه ورزش را تنزل می‌دهد، انجام دهند و هزینه این آسیب‌ها را چه کسی باید بپردازد. 
او ادامه داد: از مربیان انتظار داریم با درک کامل با ورزشکاران کار کنند و اتفاقات خوبی را در حوزه ورزش رقم بزنند.
پاریزی در پایان گفت: با افرادی که با رفتارهای‌شان اعتبار جامعه ورزش را تنزل می‌دهند، مسامحه نخواهیم کرد.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز