کشورهای منطقه مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۴۵۲۴۱۸
کشورهای منطقه مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و نماینده تبریز با اشاره به سیاست های تنش آفرین اسرائیل در منطقه گفت:کشورهای منطقه در حوزه قفقاز باید مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در نخستین نماز جمعه سال نو و ماه مبارک رمضان، با تاکید بر ضرورت هوشیاری کشورهای منطقه قفقاز در برابر رفتارهای رژیم صهیونیستی اظهار کرد: کشورهای حوزه قفقاز نباید اجازه دهند تا اختیارشان دست صهیونیست‌ها بیافتد.

وی با اشاره به ارتباطات بین المللی کشورمان و توسعه این ارتباطات خاطرنشان کرد: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران ماندگاری صلح در منطقه است.

آل هاشم افزود: جمهوری اسلامی ایران، اقدامات دیپلماسی و روابط بین‌المللی را شروع کرده است که مورد پسند غرب و صهیونیست‌ها نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به شعار سال اظهار کرد: به تدبیر رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی نامگذاری شعار سال تحت عنوان مهار تورم نشان می‌دهد که همچنان مسئله اصلی کشور اقتصاد و معیشت است .

وی خواستار توجه به مهار تورم در کشور شد و گفت: دستگاه‌های دولتی و تمامی متولیان امر بخش خصوصی و نخبگان باید دست به دست هم دهند تا مهار افسار گسیخته تورم محقق شود.

آل هاشم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به روز جهانی آب نیز اظهار کرد: صرفه جویی در مصرف آب باید به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد بیش از ۹۰ درصد آب کشور در بخش کشاورزی مصرف می شود که در این حوزه نیز نیازمند صرفه‌جویی جدی هستیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز