کاهش ۵۰ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای آذربایجان شرقی در نوروز امسال

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۲:۰۶:۴۲
کد خبر: ۱۴۵۲۵۹۱
کاهش ۵۰ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای آذربایجان شرقی در نوروز امسال
استاندار آذربایجان شرقی از کاهش 50 درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای استان در جریان سفرهای نوروزی امسال خبر داد و گفت: از زمان آغاز فعالیت ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان در 24 اسفند 1401، بیش از 8 میلیون و 720 هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در ارتباط تصویری با جلسه ستاد خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر کشور، با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی امدادگران این جمعیت، گفت: جوانان جهادی و انقلابی هلال احمر بدون هیچ چشمداشتی برای خدمت به مردم پای کار هستند  و به همراه سایر دستگاه‌های مسئول ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: امروز 33 پایگاه امداد جاده‌ای و 10 پست موقت جمعیت هلال احمر در جاده‌های استان مستقر هستند که با همکاری همه سازمان‌ها در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

خرّم اظهار داشت: خوشبختانه در سایه این تلاش‌ها و هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان، آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای استان نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امدادگران هلال احمر جزو اولین گروه‌هایی هستند که هنگام وقوع حادثه در محل حضور می‌یابند که این حاصل یک آموزش و کار حرفه‌ای و تخصصی است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت استان خود را پشتیبان مجموعه هلال احمر می‌داند، افزود: آمادگی بسیار خوب و شرایط عالی این مجموعه در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان کشورمان و کشورهای همسایه مشهود است که از این بابت به همه مدیران و امدادگران و جوانان این جمعیت تبریک می‌گوییم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر در تبریز بازدید کرد.

انتهای پیام

 

 

نظر شما