ایجاد اشتغال برای سه هزار نفر در بخش صنعت آذربایجان غربی در مدت یکسال

۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۰۸:۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۴۳۵۹۹۴
ایجاد اشتغال برای سه هزار نفر در بخش صنعت آذربایجان غربی در مدت یکسال
مدیرکل صمت آذربایجان غربی با بیان اینکه بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید نقش بسزایی در توسعه اقتصادی دارد، اظهار کرد: از بهمن‌ماه سال گذشته تا به امروز، ۲۱۹ پروانه بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان‌غربی صادر شده که منجر به اشتغال‌زایی برای سه هزار نفر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌ غربی،عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی همچنین از صدور یک هزار و ۴۵۰ جواز تاسیس طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: این جوازها به ارزش سرمایه‌گذاری ۲۸۰ هزار میلیارد ریالی صادر شده که منجر به اشتغال‌زایی برای ۳۴ هزار نفر خواهد شد.

سرتیپی با بیان اینکه دولت عزم جدی برای توسعه صنعت کشور دارد، گفت: ۲۱ طرح صنعتی و اقتصادی با سرمایه بیش از پنج هزار میلیارد ریال دهه فجر در این استان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: برای صدور ۲۱۹ پروانه بهره‌برداری بیش از ۲۸ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل صمت استان با بیان اینکه بازدید میدانی استاندار آذربایجان‌غربی از واحدهای راکد و نیمه راکد تحت عنوان یکشنبه‌های تولید نقش بسزایی در رفع موانع تولید داشته است، اضافه کرد: طی چند ماه اخیر بیش از ۵۴۰ واحد صنعتی در این استان بررسی و ۶۰ واحد راکد نیز به چرخه تولید بازگشت.

انتهای پیام

 
خبرنگار : علی غیور
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز