۳۲ هزار نفر از فرهنگیان آذربایجان غربی مشمول رتبه بندی هستند

۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۳۷۶۰۳
۳۲ هزار نفر از فرهنگیان آذربایجان غربی مشمول رتبه بندی هستند
معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۳۲ هزار نفر از فرهنگیان شاغل مشمول رتبه بندی هستند که احکام ۲۵ هزار و ۱۰۰ نفر آنان تایید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، میرنجف غیبی افزود: از اول مهرماه امسال صدور احکام رتبه بندی آغاز و احکام همه همکاران مشمول رتبه یک، ۲ و سه و بازنشسته های مشمول نیز تایید و صادر شده است.

وی با بیان اینکه براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش احکام همه همکاران مشمول تا هفت اسفند صادر خواهد شد، ادامه داد: بعد از صدور احکام همکاران ۱۰ روز فرصت دارند اعتراضات خود را اعلام کنند تا مدارک آنان مجدد بازبینی شود.

غیبی با بیان اینکه احکام رتبه بندی یک هزار و ۲۳۰ نفر از همکاران فرهنگی بازنشسته آذربایجان غربی صادر شده است، اظهار کرد: با بررسی هیات ممیزه رتبه بندی استان رتبه‌های سه برای تمامی بازنشستگان فرهنگی مشمول رتبه بندی تایید و احکام آنها صادر شد.

وی یادآور شد: برای پرونده ۲۵ هزار همکار مشمول طرح که تایید شده است نیز بعد از بارگذاری در سامانه my.medu.ir احکام از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ صادر می‌شود.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: معلمان اسناد و مدارک بارگذاری شده را با دقت بارگذاری کنند چرا که تاثیر مستقیمی در رتبه بندی دارد.

وی با باین اینکه طرح رتبه بندی موجب ارتقای دانش معلمان می شود ادامه داد: این طرح موجب می شود تا کیفیت آموزش با ارتقای دانش و مهارت معلمان نیز افزایش یافته و با یک رقابت مثبت نتایج بسیار مطلوبی حاصل شود.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز