نتایج شمارش آرای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۳:۵۵
کد خبر: ۱۴۴۷۳۱۴
نتایج شمارش آرای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه
نتایج شمارش آرای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه پس از شمارش آراء مشخص گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاع رسانی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه، عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صمت آذربایجان غربی و رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق ارومیه اظهار کرد انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه امروز شنبه ۲۰ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۲ شعبه ارومیه و منطقه آزاد تجاری ماکو برگزار شد.

وی افزود: برابر لیست اعلامی اتاق ایران ۶۰۸ نفر از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره این اتاق را دارا بودند و برای انتخاب ۵ نفر در حوزه صنعت، ۵ نفر در حوزه بازرگانی، ۳ نفر در حوزه کشاورزی و ۲ نفر در حوزه معدن به مراکز اخذ رای در ارومیه و ماکو مراجعه کردند.

d70f70de-544e-4739-8331-544e38c60d2f

سرتیی خاطرنشان کرد: در این دوره از ۶۰۸ نفر از عضو اتاق ارومیه که شرایط شرکت در رای گیری هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه را دارا بودند ۳۳۳ نفر به کاندیداهای مد نظر خود رای داند.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش صنعت به ترتیب آقایان محمدرضا رستمی ، عزیز بکتاش ، کاظم مرتاض ، مهدی زنجانی و مهرداد سعادت انتخاب شدند.

سرتیپی رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق ارومیه افزود: خانم الناز انتظار و آقایان فریدون همتی ، امیرمسعود فاتحی ، امیرمحمدجلیلی پور و خانم فاطمه قنبرپور به ترتیب بعنوان متخبین گروه بازرگانی و آقایان رضا سواری ، جعفر نیکزاد و بهنام تاج الدینی به ترتیب بعنوان منتخبین گروه کشاورزی و آقایان قاسم کریمی و رحیم وهاب زاده به ترتیب بعنوان اعضای گروه معدن انتخاب شدند.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز