معتمدیان : شهرداری‌ها در مسیر تحقق خواسته‌های مردم حرکت کنند

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۴۵۰۱۰۰
معتمدیان : شهرداری‌ها در مسیر تحقق خواسته‌های مردم حرکت کنند
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم گذر شهرداری های استان از روزمرگی گفت: مدیران شهری تحول گرا باشند و اقدامات تحولی را در دستور کار قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی افزود: استانداری هم در راستای تحول مورد نظر در شهرهای استان آماده همکاری است که می توان در این خصوص برنامه ریزی کرد.

وی اضافه کرد: در سال آینده باید به سمت تحول در حوزه شهرداری ها و سازمان همیاری شهرداری‌های استان حرکت کنیم و برای این کار باید برنامه کاری تنظیم و تدوین شود.

استاندار آذربایجان‌غربی‌ یکی از مهمترین وظایف شهرداری ها را حرکت در مسیر تحقق خواسته های شهروندان عنوان کرد ‌و ادامه داد: توسعه فضای سبز در شهرهای استان و ایجاد گلخانه ‌و نهالستان در اختیار مدیریت شهری در کنار توجه به ساماندهی ورودی شهرها از جمله مواردی است که باید در دستور کار باشد.

معتمدیان همچنین سازمان همیاری شهرداری‌ها را بازوی اقتصادی شهرداری ها دانست و اظهار کرد: باید این سازمان برای خود فرصت های سرمایه گذاری جدید ایجاد کند که در این خصوص ظرفیت های بسیار خوبی در استان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری های کلان زمینه تولید ثروت را فراهم می آورد، گفت: حوزه های گردشگری، معدن، مرز و تجارت بین الملل از جمله زمینه های سرمایه گذاری است که سازمان همیاری شهرداری‌های استان باید در این حوزه وارد شود.

وی درخصوص فروش اموال سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان غربی هم بیان کرد: فروش اموال بزای هزینه های جاری ممنوع است و فقط باید برای سرمایه گذاری انجام شود.

41a54299-11f6-4ee7-bc6f-97849d735a98

معاون عمرانی وزیر کشور هم در این جلسه با اشاره به لزوم استفاده سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان غربی از تجربه دیگر استان ها افزود: این استان ظرفیت های بسیار قابل توجهی در حوزه های مختلف دارد که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد.

مهدی جمالی نژاد اضافه کرد: این استان می تواند با برنامه ریزی مناسب به روند توسعه ایجاد شده با حضور استاندار آذربایجان‌غربی سرعت ببخشد و شهرداران در کنار سازمان همیاری شهرداری‌ها می توانند در رسیدن به اهداف توسعه ای مثمر ثمر باشند.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز