اشتغال در ۳۴۵۰ نفر زندانی در آذربایجان غربی

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۴:۲۰
کد خبر: ۱۴۵۰۳۸۸
اشتغال در ۳۴۵۰ نفر زندانی در آذربایجان غربی
عتباتی:با همکاری مدیران استان اشتغال زندانیان ۳۰۰ برابر رشد داشته و ۳۴۵۰ نفر زندانی در استان در حال اشتغال هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در آخرین جلسه شورای اداری  استان که با حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه و کلیه مدیران اجرایی استان برگزار می‌شود با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و سال جدید یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا را گرامی داشت و برای رهبر معظم انقلاب آرزوی سلامتی نمود و به ایراد سخن پرداخت.

عتباتی با تقدیر از معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان استان گفت عزم جدی برای توسعه استان و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان شکل

گرفته و در  این اراده جمعی  نیاز به تقویت و تحرک و پویایی است که هم افزایی همه مدیران را می طلبد. 

عتباتی افزود در این استان جای کار بسیار زیاد است و نباید به وضعیت موجود اکتفا کرد چرا که کمبود ها و کاستی هایی هست که تلاش شبانه روزی را می‌طلبد  و یقینا به قول مقام معظم رهبری باطل السحر نقشه های دشمنان خدمت بی منت و صادقانه است

وی اضافه کرد کارهای جهادی وتلاش خالصانه برای رشد و توسعه استان و خدمت به مردم یقینا حربه ها و نقشه های دشمن را خنثی  می‌کند و دشمن را در هدف خود که انشقاق بین مردم است نا کام می‌گذارد. 

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه دستگاه قضایی در کنار مدیران اجرایی هست  گفت مجموعه قضایی استان از مدیران پاکدست، انقلابی، جهادی و تلاشگر قاطعانه حمایت می کند و ظرفیت‌های بسیار خوبی مانند شورای حفظ حقوق بیت المال،شورای دستگاه های نظارتی،کمیته حمایت قضایی است که مدیران از آنها نهایت بهره را ببرند و استفاده کنند. 

وی افزود همانگونه  که سیاست های  کلان قوه قضائیه هم پشتیبانی و حمایت  از دولتمردان هست دستگاه قضایی استان هم این حمایت و پشتیبانی ها را به نحو شایسته و کامل انجام می دهد. 

عتباتی خطاب به مدیران استان هم تاکید کرد از ظرفیت مشاوران حقوقی خود غافل نشوند و در امور و مسائل قانونی اداره از مشاورین حقوقی بهره بگیرند تا کارهایشان به شکل قانونی و ضابطه مند پیش رود. 

عتباتی با بیان اینکه  ید همه ما نسبت به اموال و امکانات دولتی  امانی هست گفت هیچ گونه کوتاهی و سهل‌انگاری در این حوزه پذیرفته نیست.

عتباتی به اهمیت اقتصاد و تولید در استان هم اشاره و گفت بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرایم و اختلافات خانوادگی که موجب طلاق و فروپاشی خانواده ها می‌شود ناشی  از ضعف معیشت جامعه است و هرچقدر تولید و اشتغال رونق پیدا کند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی هم مرتفع خواهد شد 

رئیس کل دادگستری استان خطاب به ادارات جهاد کشاورزی و ثبت اسناد هم گفت ثبت اراضی زراعی از جهت صدور سند حد نگار را باید کمک کنیم تا همه اراضی کشاورزی را تثبیت مالکیت کنیم و به سمت اجرای کامل قانون حد نگار پیش ببریم. 

عتباتی با ذکر حمایت‌های موثر استاندار خصوصا در باب زندانهای استان گفت اشتغال زندانیان با کمک های همه عزیزان در استان ۳۰۰ برابر رشد داشته و به میزان ۳۴۵۰ نفر رسیده است که در نوع خود بسیار ارزشمند است. 

شایان ذکر  است نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار آذربایجان غربی و معاونین استاندار و تعدادی  مدیران سخنرانان دیگر این جلسه بودند .

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز