رسیدگی به ۲۱۶ پرونده متخلف در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰:۵۰
کد خبر: ۹۱۲۰۵۱
رسیدگی به ۲۱۶ پرونده متخلف در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تا کنون ۲۱۶ پرونده تخلف در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بررسی شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ، افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۸ جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ با موضوع تخلفات مربوط به رانندگان و ۱۴ جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ با موضوع تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر در این اداره کل تشکیل یافته است.

ارسلان شکری افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۵۲ پرونده تخلف درکمیسیون ماده ۱۱ مورد بررسی قرار گرفته است که عمده تخلفات بررسی شده را حمل بار بدون بارنامه، عدم رعایت قوانین و مقررات و عدم توجه به ایمنی وسیله نقلیه توسط رانندگان شامل می‌شود.

شکری با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ گفت: ۱۰۰ مورد تذکر، ۸ مورد بررسی مجدد، ۸ مورد برائت و ۳۶ مورد لغو موقت کارت هوشمند بر حسب تعداد و نوع تخلف در بازه زمانی یک تا سه ماهه از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به بررسی ۶۴ مورد پرونده مربوط به تخلفات موسسات و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ از ابتدای امسال تا کنون گفت: آرای پرونده‌های بررسی شده شامل: ۳۰ مورد جریمه نقدی، ۸ مورد تذکر، ۱۷ مورد برائت و ۹ مورد بررسی مجدد می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز