وزیر علوم تحقیقات فناوری:

دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای اخیر در جهت گیری حوزه های علمی کشور، پژوهش و فناوری و توسعه مراکز رشد اقدامات مناسبی انجام داده است

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱:۵۳
کد خبر: ۵۲۸۳۳۴
دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای اخیر در جهت گیری حوزه های علمی کشور، پژوهش و فناوری و توسعه مراکز رشد اقدامات مناسبی انجام داده است
دکتر فرهادی با بیان اینکه باید این حرکت عظیم علمی پژوهشی و فناوری (جهادگران علم و فناوری) را به فال نیک گرفت، گفت: خوشبختانه امروز دانشگاه آزاداسلامی در جهت توسعه علم و فناوری حرکت رو به رشدی دارد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات فناوری در جریان بازدید از چهارمین جشنواره علم و فناوری فناوری که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج علمی کشور در محل دائمی نمایشگاه اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: از دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور، به عنوان برگزار کنندگان این همایش، تشکر می کنیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دارای امکانات، سرمایه ها و ظرفیت های علمی پژوهشی و فناوری عظیمی است که این روزها در زمینه های علم و فناوری حرکت رو به رشدی دارد.

دکتر فرهادی در ادامه گفت: باید نسبت به دریافت و معرفی محصولات دانش بنیان اقدام بیشتری شود. امیدواریم در آینده ای نزدیک تولیدات و محصولات داخلی در اختیار مردم کشورمان قرار گیرد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه 39 پارک علم و فناوری فعال و شرکت های دانش بنیان زیادی در کشور فعال هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای اخیر در جهت گیری حوزه های علمی کشور، پژوهش و فناوری و توسعه مراکز رشد اقدامات مناسبی انجام داده است به طوری که امروز شاهدیم که این دانشگاه بیش از 107 مرکز رشد را داراست و درصدد ایجاد پارک علم و فناوری است.

فرهادی با بیان اینکه باید این حرکت عظیم علمی پژوهشی و فناوری (جهادگران علم و فناوری) را به فال نیک گرفت، گفت: امیدواریم با هم افزایی بین همه ارگان های کشور شاهد تحولی در جهت رفع نیاز های جامعه باشیم.

گفتنی است چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری برای اولین بار با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری از 9 تا 11 اسفند در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز