رئیس کمیسیون بهداشت‌ودرمان مجلس مطرح کرد:

نظارت بر اجرای قوانین اولویت کمیسیون بهداشت‌

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۶:۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۹۰۶۹
نظارت بر اجرای قوانین اولویت کمیسیون بهداشت‌
حسینعلی شهریاری به تشریح اولویت‌های کمیسیون بهداشت‌ودرمان مجلس پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت‌ و درمان مجلس، در خصوص برنامه‌ها و طرح‌های این کمیسیون در حوزه سلامت گفت: با توجه به مشکل کرونا در کشور درخواست شده تا در اولین اقدام وزیر بهداشت‌ودرمان در کمیسیون بهداشت مجلس حضور پیدا کند تا به بررسی مشکلات موجود بپردازیم.

این نماینده مجلس افزود: در گام بعدی نیز نظارت بر قوانین تصویب شده مدنظر قرار دارد چون بسیاری از قوانین تصویب اما اجرایی نشده است. تمام توان مجلس در کمیسیون بهداشت‌ودرمان باید در قالب نظارت باشد و دلایل عدم اجرای قوانین مورد بررسی قرار بگیرد. 

به گفته او باید چرایی عدم اجرای قوانین مورد بررسی قرار بگیرد و اشکالات و موانع شناسایی شود. 

 شهریاری تاکید کرد: در این اقدام برخی قوانین اصلاح شده یا اگر کم کاری از سوی دولت بوده مشخص و مشکلات کمبود منابع مالی و کمبود نیروی انسانی بررسی شود.

 او افزود: قوانین برنامه ششم و بالادستی بر اساس ابلاغیه از سوی مقام معظم رهبری تدوین شده و جزو برنامه‌های دائمی کمیسیون بهداشت‌ و درمان مجلس است. وظیفه اصلی ما برگزاری جلسات و نظارت دقیق درباره کم‌وکیف اجرای قوانین است. 

رئیس کمیسیون بهداشت‌ و درمان مجلس درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت: در کشور ما کرونا شرایط بدی دارد. 

شهریاری درباره کم‌ و کیف اقدامات انجام شده در زمینه کرونا افزود: به نظر من اولویت نخست توجه به سلامت مردم است. باید قبل از هر اقدام در زمینه سلامت مردم اقدامات اساسی انجام داد و در مرحله بعدی به دیگر نیازها توجه کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز