منطقه ۱۹ سیاه پوش شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۸۱۴۵
منطقه ۱۹ سیاه پوش شد
معابر و اماکن عمومی منطقه 19 در آستانه فرارسیدن ماه عزاداری سید و سالار شهیدان رنگ و روی ماتم به خود گرفته است.

به گزارش برنا؛ علی توکلی، شهردار منطقه با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی به مناسبت ماه محرم گفت: در همین راستا 24 تخته بنر داربستی در میادین اصلی و 100 تخته بنر نیز طی چندین مرحله در نقاط اصلی و پرتردد منطقه همچون بزرگراه های شهید کاظمی و شهید تندگویان، میادین ثارالله، شقایق، لطیفی و باران، بهلول محمودی، مادر، بخشنده، ابن سینا و بهمنیار مقابل بوستان 22 بهمن، تقاطع خیابان های ماهان شکوفه، رینگ و ورودی های بوستان ولایت و ... نصب شده است.

او از آماده سازی و آذین بندی معابر و میادین منطقه خبر داد و افزود: به همین مناسبت بیش از 23 هزار متر طول ریسه پارچه ای نصب و ساختمان های اداری شهرداری این منطقه نیز سیاه پوش شدند.

همچنین یک تخته بنر به ابعاد 7 در 17 در بلوار میلاد روبروی ساختمان مرکزی شهرداری منطقه و یک تخته پرچم سیاه به ابعاد ۹ در ۱۶ نیز در بزرگراه تندگویان مقابل در یک بوستان ولایت نصب شده است.

به گفته شهردار منطقه به منظور باشکوه تر شدن این ایام، ضمن اجرای دیوارنویسی با استفاده از رنگ های شب تاب جنب ساختمان ستادی منطقه، در دو نقطه از بلوار میلاد طاق نصرت همراه با نصب بنر، برپا شد.

توکلی افزود: نصب ۵۲۰۰ متر مربع کتیبه مشکی و سیاهه در معابر اصلی و ساختمان های اداری شهرداری، نصب ۲ بنر بیلبوردی به ابعاد ۷ در ۱۷ در بزرگراه آزادگان تقاطع بزرگراه شهید کاظمی و بزرگراه شهید کاظمی مقابل بوستان شهید باکری، برافراشتن 360 پرچم مشکی روی پل های سواره رو و سه پرچم 9 در 16 در بزرگراه خلیج فارس، پل شهید صنیع خانی و بزرگراه شهید کاظمی (محدوده ناحیه 2) از دیگر اقدامات اجرا شده در راستای آماده سازی فضای شهری منطقه 19 برای ایام سوگواری ماه محرم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز