هر دانش آموز یک نقش اجتماعی

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۳۴۲۶۸
هر دانش آموز یک نقش اجتماعی
از برگزاری جشن عاطفه‌ها در قالب پویش مهر عاطفه‌ها و با شعار «مهر، ماه مهربانی» برای دانش‌آموزان سراسر کشور در بستر فضای مجازی (شبکه شاد) خبرداد.

به گزارش برنا؛ اسماعیل بحری زاده، مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش‌‌آموزی گفت: این سازمان در پی تحقق بسته تحولی «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» و در راستای تحقق بخشی از اهداف دوره های تحصیلی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، با همکاری و همیاری کمیته امداد امام خمینی(ره) طبق سنوات گذشته، جشن عاطفه‌ها را با توجه به شرایط درگیری اکثر استان‌های کشور با بیماری کرونا در قالب «پویش مهر عاطفه‌ها» برگزار می‌ کند.

او اهداف برگزاری این پویش را کمک به ترویج و ارتقای فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مسئولیت‌پذیری و مشارکت جویی، دست‌گیری از دانش آموزان نیازمند و محروم و همچنین برقراری عدالت اجتماعی برشمرد.

بحری زاده از ایجاد پایگاه‌های دریافت هدایا در مناطق، شهرستان ها و مراکز استان‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: دانش‌آموزان می‌توانند از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا شماره حساب مدرسه هدایای نقدی خود را پرداخت نمایند.

مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش آموزی افزود: اهدای هدایای خریداری شده متناسب با فهرست نیاز دانش‌آموزان حمایت‌‌پذیر (ترجیحاً تلفن همراه یا تبلت برای دانش‌آموزان نیازمندی که امکان استفاده از شبکه شاد را ندارند و سپس لوازم‌التحریر و پوشاک) و توزیع آن بین خانواده های دانش‌آموزان حمایت‌پذیر با رعایت شأن و منزلت آنها صورت می‌پذیرد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، او خاطر نشان کرد: مدارسی که دانش‌آموز نیازمند ندارند، می‌توانند به عنوان مدرسه معین کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را طی فرآیندی دقیق و با نظارت کامل با اولویت به دانش‌آموزان محروم مدارس همجوار، دانش‌آموزان محروم مدارس نواحی، مناطق و شهرستان‌های همجوار و دانش آموزان محروم مدارس استان، اهداء نمایند.

 

 

نظر شما