مخالفت اعضای شورای شهر با انتقال ساختمان مرکزی معاونت شهرسازی شهرداری تهران

۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۹۸۱۰۷
مخالفت اعضای شورای شهر با انتقال ساختمان مرکزی معاونت شهرسازی شهرداری تهران
بند 5 تبصره 13 بودجه 1401 شهرداری تهران که مربوط به جابه جایی ساختمان مرکزی معاونت شهرسازی شهرداری تهران بود، از تبصره 13 بودجه حذف شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا؛ اعضای شورای شهر تهران در نوبت دوم به بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری پرداختند.

در بند 5 تبصره 13 لایحه بودجه مصوب کمیسیون تلفیق شورای شهر تهران، گفته شده است که شهرداری تهران اجازه دارد که از محل تهاتر و رعایت صرفه و صلاح شهرداری تهران بابت خرید ساختمان جهت حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران تا سقف 5 هزار میلیارد ریال اقدام کنند و مازاد درآمد حاصل از تهاتر به حساب خزانه شهرداری تهران واریز شود.

برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این‌ بند واکنش نشان دادند.

مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران در این باره گفت: بارها گفته شده که فعالیت را از مناطق مرکزی به مناطق شمالی تهران نبریم، تجمیع تمام ساختمان‌های ستاد شهرداری امکان پذیر نیست چراکه باز هم پراکنده خواهد بود.

محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران در تشریح بند گفت: این بند در لایحه پیشنهادی شهرداری نبود، معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران در کمیسیون تلفیق این پیشنهاد را مطرح کردند و قید شد چراکه ساختمان مرکزی معاونت شهرسازی که مجوز ساخت و ساز به مردم می‌دهد درحال ریختن است و پارکینگ هم ندارد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ادامه افزود: شهرداری تهران اگر قصدی برای جابه جایی ساختمان ها دارد باید لایحه ای در این باره به شورا ارائه دهد و نباید فعلا در این باره بحث کنیم.

به دنبال آن بند 5 از تبصره 13 حذف شد و سایر بندها با 21 رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز