هشدار سروری درباره بزرگ شدن دایره حذف انقلابیون از اینستاگرام

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۳:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۱۴۹۹
هشدار سروری درباره بزرگ شدن دایره حذف انقلابیون از اینستاگرام
نائب رئیس شورای شهر تهران با تقدیر از میثم مطیعی بابت نوحه اخیرش که مورد حذف اینستاگرام قرار گرفت، گفت: به مسئولان هشدار می‌دهم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای غم‌باری را در پیش خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود، اظهار کرد: مراسم عزاداری امام حسین (ع) هر سال پرشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و امسال نیز شاهد حضور جوانان و نوجوانان زیادی بودیم که نشان‌دهنده رویش‌های انقلاب است.

سروری با تبریک روز خبرنگار، بیان کرد: اتفاق عجیبی در ماه محرم رخ داده است و یک مداح انقلابی ولایت‌مدار که یک نوحه انقلابی در راستای انسجام ملی و اسلامی خوانده است مورد حذف رسانه‌ای قرار گرفته است.

وی افزود: وقتی فضای رسانه‌ای خود را به دشمن می‌سپاریم به این معناست که اجازه می‌دهیم که او به ما بگوید چه بگوییم و چه نگوییم. یک کشور نباید فضای مجازی خود را در اختیار دشمن قرار دهد که یک مداح انقلابی با یک میلیون فالوور چون از اصول انقلاب صحبت کرده حذف شود و این چیزی جز ترور رسانه‌ای نیست.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دشمن مدیریت می‌کند که چه بنویسیم و چه پیامی بدهیم، خاطرنشان کرد: محبوب دل ایرانیان یعنی حاج قاسم را بعد از ترور جسمی، ترور رسانه‌ای می‌کنند و هیچ کس نمی‌تواند نه عکس و نه اسم او را ببرد چرا که حذف می‌شود و هر روز دایره حذفیات بزرگ‌تر می‌شود و روزی را می‌بینم که کلمه اسلام و انقلاب نیز جزو حذفیات قرار می‌گیرد.

سروری با تقدیر از میثم مطیعی بابت نوحه اخیرش که مورد حذف اینستاگرام قرار گرفت، ادامه داد: به مسئولان هشدار می‌دهم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای غم‌باری را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز