روش جدید زورگیری از طریق ماساژ!

۱۴۰۱/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۳۷۱۶۶۳
روش جدید زورگیری از طریق ماساژ!
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 مرد و یک زن ماساژور که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می کردند ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهارکرد:  در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر  اخاذی 2 مرد و یک زن،  پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری ابوذر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: چکیده اظهارات شاکی نشان از این داشت، شاکی برای دریافت خدمات ماساژ در فضای مجازی با زن و مردی  آشنا شده  است. پس از ارائه خدمات  و پرداخت هزینه خدمات ارائه شده ، متهمان با فیلمبرداری و  تهدید انتشار فیلم ، از وی اخاذی و مرد دیگری  که خود را مامور معرفی می کرده مبالغ مختلفی را اخاذی کرده است . 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه این افراد شناسایی شد  عنوان کرد: در یک عملیات پلیسی هر 3 متهم دستگیر و  در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند، پس از فیلمبرداری از شهروندان خود را مامور و  از شهروندان اخاذی می کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر  از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بیسیم و  دستبند فلزی نظامی و  یک عدد افشانه اشک آور یک عدد وتونفا نظامی کشف شد و  تاکنون  3 تن از شهروندان به کلانتری مراجعه و از متهمان  اعلام شکایت کرده اند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطر نشان کرد:  تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز