۱۴ هزار اصله نهال ویژه نوزادان متولد ۱۴۰۱ کاشته شد

۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۲:۱۳
کد خبر: ۱۴۴۵۸۶۱
۱۴ هزار اصله نهال ویژه نوزادان متولد ۱۴۰۱ کاشته شد
شهردار منطقه 2 تهران گفت: آئین کاشت ۱۴ هزار اصله نهال در فاز صفر بوستان نهج البلاغه در راستای پویش ملی ایران سرسبز- ایران قوی با شعار هر نوزاد یک درخت برگزاری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی صالحی شهردار منطقه 2تهران درمراسم کاشت نهال که با حضور رئیس آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه سپاه شهید باهنر، جمعی از دانش آموزان، دوستداران محیط زیست و ... در بوستان نهج البلاغه برگزار شد، اظهار کرد: پویش ملی "ایران سرسبز- ایران قوی" به منظور بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان، سازمان‌های مردم‌نهاد، بسیج محلات و گروه‌های جهادی برای کاشت درخت و حفاظت از محیط زیست  و ... همزمان با سراسر کشور در منطقه۲ پایتخت آغاز شد.

وی افزود:  در همین راستا  آئین کاشت ۱۴ هزار اصله نهال  درفاز صفر نهج البلاغه با حضور مدیران شهری، دوستداران و فعالان محیط زیست و.. اجرا شد.

شهردار منطقه۲ با اشاره به نقش  فضای سبز شهری در ارتقاءکیفیت محیط زیست و کاهش آلودگی هوا گفت: تحقق این موضوع نیازمند هم افزایی، همدلی و مشارکت موثر اقشار مختلف مردم، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها و ارایه آموزش های شهروندی است.

صالحی در ادامه اجرای پویش نفس های تازه شهر را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، این پویش با شعار (هر نوزاد یک درخت) ویژه نوزادان متولد سال  ۱۴٠۱ برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز