نوری: امسال ۱۲۰۰ فضای ورزشی به سرانجام رسید

۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۴۴۵۸۸۵
نوری: امسال ۱۲۰۰ فضای ورزشی به سرانجام رسید
وزیر آموزش وپرورش گفت: امسال ۱۲۰۰ طرح و فضای ورزشی به سرانجام رسید و در استان های کشور نیز این طرح به خوبی اجرا شد به ویژه برای دختران که این فضاها با مشارکت جمعی به نتیجه رسید.

به گزارش خبر گزاری برنا؛ یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش در آیین افتتاح ۵۵۰ پروژه ورزشی در مرحله دوم از طرح شهید سردار سلیمانی که صبح امروز در آموزشگاه متوسطه اول دخترانه حضرت معصومه (س) ناحیه دو شهر ری برگزار شد، اظهار کرد: برای حکمرانی حضرت مهدی (عج) ویژگی هایی را ذکر می کنند؛ ویژگی اول علم است، ورزش هم یک علم است، ویژگی دوم امنیت است بخشی از امنیت به آمادگی لازم دارد،  و سومین ویژگی عدالت است.

وی افزود: اجرای این طرح باعث رشد سرانه ورزشی مدارس کشور شده است و با مشارکت مسئولان محلی انجام شده که در کمتر از یک سال به سرانجام رسید.

نوری ادامه داد: امسال ۱۲۰۰ طرح و فضای ورزشی به سرانجام رسید و  در استان های کشور نیز این طرح به خوبی اجرا شد به ویژه برای دختران که این فضاها با مشارکت جمعی به نتیجه رسید.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امیدواریم در راستای تحصیل، تهذیب و ورزش گام برداریم که تاکید مقام معظم رهبری و جز برنامه های سند تحول دولت و سند انتظار است.

وی اضافه کرد: در سفرهای استانی هم به اجرای طرح های ورزشی تاکید می شود که رییس جمهور و دولت نیز بر این امر تاکید دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز