جامعه در حوزه سواد رسانه‌ای به حمایت نیاز دارد

۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۴۴۵۸۸۹
جامعه در حوزه سواد رسانه‌ای به حمایت نیاز دارد
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: جامعه در زمینه سواد رسانه و محتوا نیاز به حمایت و همراهی دارد و باور داریم، ماموریت نهضت سواد آموزی شروع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  علیرضا عبدی رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در سفر به استان مازندران گفت: آموزش‌دهندگان نهضت سواد آموزی سال‌ها با کمترین امکانات و دریافتی مجاهدانه کار کردند و ما قدردان آن ها هستیم.

عبدی بر ضرورت انسداد مبادی بیسوادی و جلوگیری از افزایش افراد بازمانده از تحصیل تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش نیاز به حمایت همه دستگاه ها دارد و این کار به تنهایی از آموزش و پرورش ساخته نیست و همه باید کمک کنند.

وی افزود: استان مازندران از نظر باسوادی وضعیت خوبی دارد و از این نظر در کشور صاحب رتبه است.

عبدی با اشاره  به رجعت به بیسوادی در میان بزرگسالان خاطرنشان کرد: آموزش بزرگسالان در  دنیا به‌طور کامل برچیده نشده است و مطلوب نیست در ایران نیز به‌طور کامل برچیده شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دوازده نوع سواد که در دنیا تبیین شده است، گفت: در زندان‌ها افرادی هستند که سواد مالی نداشتند و به دلیل مسائل مالی گرفتار شدند که اگر این افراد دارایی سواد مالی بودند مطمئناً چنین مسائلی برای آنها اتفاق نمی‌افتاد، بر همین اساس جامعه در زمینه سواد رسانه و محتوا نیاز به حمایت و همراهی دارد و باور داریم، ماموریت نهضت سواد آموزی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز