ساختمان های ناایمن منطقه ۱۳ ایمن می شوند

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۴۴۷۷۵۲
ساختمان های ناایمن منطقه ۱۳ ایمن می شوند
با پیگیری های انجام شده در جلسه کمیته ایمنی، تعدادی ساختمان های ناایمن منطقه 13 موظف به اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  محمد هادی علی احمدی  شهردار منطقه 13 تهران گفت: ساختمان‌هایی که از سوی سازمان آتش‌نشانی و نواحی ۴ گانه شهرداری شناسایی شده‌اند، در این جلسات مورد بررسی قرار می‌گیرند و قبل از وقوع حوادث احتمالی و ورود به مرحله بحرانی به مالکان و متصرفان آنها اخطارهای لازم داده می‌شود تا اقدامات مورد نیاز برای رفع موارد ناایمنی این ساختمان‌ ها  در مهلت قانونی انجام شود و در غیر این صورت اقدامات قانونی با جدیت در دستور کار قرار می گیرد.

وی اظهارکرد: یکی از اقدامات خوبی که در منطقه ۱۳ انجام شده، دعوت از دادستان در کمیته ساختمان‌های ناایمن است تا به مالکینی که از قانون استنکاف می‌کنند، از سوی مقام قضایی با درخواست شهرداری اخطار صادر و پیگیری های لازم انجام می شود.

گفتنی است، جلسه ای با حضور محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳،بنی حسینی دادستان ناحیه ۸ استان تهران، جمعی از معاونان منطقه، رییس اداره اجراییات و نمایندگان آتش نشانی و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما