تمهیدات بهشت زهرا برای کاهش بار ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال / فعالیت سازمان بهشت زهرا در پنج شنبه آخرسال ۲۴ ساعته است

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۶:۱۱
کد خبر: ۱۴۴۹۱۲۳
تمهیدات بهشت زهرا برای کاهش بار ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال / فعالیت سازمان بهشت زهرا در پنج شنبه آخرسال ۲۴ ساعته است
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: هماهنگی‌های مناسبی برای اینکه بار ترافیکی کمتری داشته باشیم، صورت گرفت و امیدواریم با همکاری شهروندان پنجشنبه و جمعه‌ای بدون مشکل و با ترافیک روان را پشت سر بگذاریم.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدجواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در نشست مشترک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و پلیس راهور تهران تمهیدات صورت گرفته برای پنج شنبه و جمعه آخر سال را تشریح کرد و گفت: در جلسات متعددی که با پلیس راهور تهران بزرگ داشتیم و صبح امروز هم جلسه نهایی برگزار شد، هماهنگی‌های مناسبی برای اینکه بار ترافیکی کمتری داشته باشیم، صورت گرفت و امیدواریم با همکاری شهروندان پنجشنبه و جمعه‌ای بدون مشکل و با ترافیک روان را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه در این نشست، چند نکته مورد توافق صورت گرفت، تصریح کرد: نکته اول اینکه از نخستین ساعات بامداد پنجشنبه 25 اسفند، درب‌ها سازمان برای زیارت اهل قبول باز خواهد بود و شهروندان این موضوع را برای مدیریت حضور مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان این مطلب که 10 ایستگاه  برای راهنمایی مردم پیش بینی شده؛ افزود: همچنین چند هزار نقشه بهشت زهرا(س) برای تسهیل در رفت و آمد و هدایت درست در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

تاجیک تاکید کرد: در بحث حمل و نقل عمومی نیز تعداد 50 دستگاه ون در داخل بهشت زهرا برای عزیزانی که از مترو و حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، پیش بینی شده است.

وی در ادامه گفت: ایستگاه مترو کهریزک دسترسی مستقیم به داخل بهشت زهرا(س) نداشته که از فردا این دسترسی ایجاد می‌شود و شهروندان می توانند در این ایستگاه هم در کنار ایستگاه حرم مطهر(ره) برای ورود مستقیم به سازمان بهره ببرند.

تاجیک در خاتمه گفت: فعالیت سازمان در پنج شنبه آخر سال 24 ساعته است و خدمات رسانی تا آخرین ساعات روز جمعه پایان سال ادامه دارد و بر همین اساس نیروهای سازمان بهشت زهرا (س) در این دو روز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند داشت.

    نیاز به همکاری و همراهی شهروندان داریم

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز در پایان این نشست گفت: در سنوات گذشته جریان ترافیک متراکم و فشرده بود و برای مدیریت این جریان و عدم اتلاف وقت شهروندان، پلیس از تمام امکاناتی که در مجموعه بهشت زهرا(س) توسط این مجموعه ایجاد شده، بهره برده است.

وی با بیان اینکه امسال هم در حوزه معابر و درهای ورودی اتفاقات خوبی افتاده، گفت: با این حال همه این تمهیدات برای جمعیت میلیونی که در این دو روز در این مجموعه حضور می‌یابند، کفایت نمی کند و مردم حتما باید با ما همراهی و همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه گفت: از مردم عزیز می خواهیم پس از حضور در بهشت زهرا(س) و قرائت فاتحه، مجموعه را سریعا ترک کرده و از برگزاری هر گونه مراسم و پخش نذورات خودداری کنند.

سردار حمیدی اضافه کرد: شهروندان تلاش کنند از مترو و وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. ضمن اینکه در ورودی های سازمان هم پارکینگ تخصیص گرفته که استفاده از آن موجب می شود ترافیک منظم تر و اتلاف وقت کمتری داشته باشند.

 انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز