ممنوعیت تردد از جاده‌های هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۶:۰۶
کد خبر: ۱۴۵۲۳۲۶
ممنوعیت تردد از جاده‌های هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد از محور چالوس و آزادراه تهران شمال و همچنین مسیر جنوب به شمال محور هراز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

از مهمترین محورهای مسدود می‌توان به جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت اشاره کرد. همچنین تردد خودروها در مسیر جنوب به شمال جاده هراز تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.

با این حال تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۵.۶ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما