برگزاری مراسم ویژه روز طبیعت در ۱۵۰ نقطه پایتخت

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۴۵۴۹۰۲
برگزاری مراسم ویژه روز طبیعت در ۱۵۰ نقطه پایتخت
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در روز سیزدهم فروردین‌ماه و به مناسبت روز طبیعت در 150 نقطه شهر مراسم‌های ویژه‌ای برای شهروندان تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امین توکلی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: شهرداری تهران در روز سیزدهم فروردین‌ماه و به مناسبت روز طبیعت در 150 نقطه شهر مراسم‌های ویژه‌ای برای شهروندان تدارک دیده است.

وی افزود: همچنین شهرداری تهران در ایام نوروز در پارک‌های منتخب در سطح مناطق 22گانه و نیز در 7 پهنه پایتخت از افطار برنامه‌های نوروزی و رمضانی خود را آغاز کرده است.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، بوستان‌های ملت، نهج‌البلاغه، میدان آزادی، بوستان ولایت، بوستان آزادگان، بوستان پلیس و بوستان لاله از جمله 7 پهنه در نظر گرفته شده برای اجرای برنامه‌های نوروزی و رمضانی هستند.

توکلی‌زاده با بیان اینکه این برنامه‌ها شامل برنامه‌های فرهنگی، موسیقی اقوام، ویژه برنامه‌های شاد و پر نشاطی مانند ورزش برای تمامی اقشار، نورافشانی، آتش‌بازی و سنت‌های ممدوح نوروزی است، خاطرنشان کرد: این مراسم‌ها تا پاسی از شب ادامه پیدا می‌کند و میزبان هموطنانمان در این پهنه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما