پایانه مسافری جنوب دارای بیشترین مسافر نوروزی / استفاده ۲۰ درصد از جمعیت کشور از پایانه های مسافری

۱۴۰۲/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۲:۲۱
کد خبر: ۱۴۵۸۷۳۲
پایانه مسافری جنوب دارای بیشترین مسافر نوروزی / استفاده ۲۰ درصد از جمعیت کشور از پایانه های مسافری
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: پایانه مسافری جنوب، بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران به میزان ۴۱۰ هزار نفر را در میان پایانه‌های مسافری پایتخت به خود اختصاص داده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران اظهار کرد: از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه امسال، ۱ میلیون و ۱۷ هزار و ۶۲ مسافر معادل ۲۰ درصد از جمعیتی که در کشور از پایانه‌ها استفاده کرده‌اند، با برخورداری از امکانات و خدمات سازمان پایانه‌ها، سفر خود را به مقصد شهرهای مختلف کشور از پایانه‌های مسافری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران آغاز کرده‌اند.

علیمردانی افزود: این تعداد با استفاده از ۸۱ هزار و ۵۸ سرویس مسافربری شامل اتوبوس، سواری، مینی‌بوس و میدل‌باس راهی مقاصد خود شدند که در این میان حدود نهصد هزار مسافر (۸۸درصد) از طریق اتوبوس‌های بین‌شهری و بیش از ۱۲۷ هزار نفر (۱۲درصد) با سواری کرایه، مینی‌بوس و میدل باس عزیمت نموده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران تصریح کرد: پایانه مسافری جنوب، بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران به میزان ۴۱۰ هزار نفر (۴۰درصد) را در میان پایانه‌های مسافری پایتخت به خود اختصاص داده و پایانه مسافری غرب نیز با ۳۹۰ هزار مسافر (۳۸درصد) در رتبه بعدی قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: بیشترین مقاصد مسافرین خروجی در  نوروز ۱۴۰۲ به شهر های اصفهان به تعداد ۵۵۰ هزار مسافر، شهر مشهد با ۳۴ هزار نفر و همدان با ۳۱ هزار مسافر اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما