بهره برداری از ۷۵ مدرسه در استان کرمان تا سال تحصیلی آینده

۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۰۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۴۴۱۷
بهره برداری از ۷۵ مدرسه در استان کرمان تا سال تحصیلی آینده
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت برنامه ها و فعالیت های عمرانی آموزش و پرورش از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری اختصاص یافته است، تا ابتدای سال تحصیلی آینده ۷۵ مدرسه در قالب بیش از یک هزار کلاس درس در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از ۶ هزار مدرسه در استان اظهار کرد: مشارکت مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس استان است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان از جذب بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل این پروژه ها از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

رضایی با بیان اینکه ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت برنامه ها و فعالیت های عمرانی آموزش و پرورش از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری اختصاص یافته است، گفت: تا ابتدای سال تحصیلی آینده ۷۵ مدرسه در قالب بیش از یک هزار کلاس درس در استان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اختصاص بودجه ۵ میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی جهت تکمیل تالار اجتماعات یک هزار نفری آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: این سالن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

رضایی گفت: در سال ۱۴۰۱ تجهیزات کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از محل خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی از شرکت های دانش بنیان تامین شده است

انتهای پیام/

نظر شما