امروز طبیعت درکه پاکسازی می شود

۱۴۰۲/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۶:۰۷
کد خبر: ۱۴۶۶۶۸۵
امروز طبیعت درکه پاکسازی می شود
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران از پاکسازى طبیعتِ محدوده درکه حریم منطقه ۱ در روز شنبه ٩ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حلیا سادات حسینى سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران در جریان پویش پویش مردمی پاکسازى حاشیه رودخانه جاجرود که روز گذشته با حضور استاندار تهران برگزار شد؛ گفت: در هفته زمین پاک تلاش شد، با اجراى برنامه هاى نمادین و اجرایى، این انگیزه را در شهروندان ایجاد کنیم که در تمام طول سال به حفظ و حراست از زمین و محیط زیست پیرامون خود نگاه ویژه ترى داشته باشند.

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران از پاکسازى طبیعتِ محدوده درکه حریم منطقه ۱ در روز شنبه ٩ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: توجه به فرهنگسازی محیط زیستی در مناطق حریم شهر تهران که با استقبال گسترده گردشگران مواجه هستند، به دلیل وجود اکوسیستم های خاص، تنوع زیستی متنوع و سرمنشاهای منابع آبی بسیار با اهمیت می باشد. در همین ارتباط ارتقاء سطح آگاهی گردشگران و استفاده از ظرفیت آنها در مشارکت چنین طرح های باعث ایجاد این فرهنگ جهت عدم مشاهده پسماندهای تجدید ناپذیر در طبیعت می گردد.

حسینی افزود: تفاوت اصلى برنامه هاى پاکسازى امسال، این است که کاملا با مشارکت سمن‌ها و گروه‌های دغدغه‌مند و طبیعت دوست و در چندین نقطه از حریم و شهر تهران بصورت همزمان به اجرا درآمد.

وى ادامه داد: با توجه به گستردگی مسایل محیط زیستی در شهر تهران، بهره گیری از مشارکت مردمی مورد تاکید مجموعه مدیریت شهری است و معتقدم با مشارکت مردم و جوامع محلی است که می توان در اجرا و پایداری طرح های محیط زیستی موفق بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز