تهیه ۲۰ هزار بسته معیشتی برای کارگران تا پایان بهار

۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۴۶۸۰۵۲
تهیه ۲۰ هزار بسته معیشتی برای کارگران تا پایان بهار
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردای تهران گفت: مقدمات تهیه 20 هزار بسته معیشتی برای کارگران انجام شده که به محض تامین اعتبار؛ تا پایان فصل بهار به آنان اهدا می شود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم تقدیر از 200 کارگر نمونه حوزه خدمات شهری و فضای سبز باب الرضا شهر تهران همزمان با روز جهانی کارگر که با حضور بابایی نائب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردای تهران، جعفری مدیرکل خدمات شهری شهردای تهران، شیری شهردار منطقه 15، معاونین و مدیران منطقه برگزار شد؛ ضمن تقدیر از تلاشهای کارگران؛ لوح تقدیر و سپاس به آنان اهدا شد. بنابراین گزارش، در این مراسم برنامه های شاد و مفرح و به ویژه برنامه سلام امام رضا(ع) از راه دور برای حاضرین اجرا و هدایایی به قید قرعه و همچنین 16 سفر زیارتی مشهد مقدس به آنان اعطا شد.

مهدی بابایی نائب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مراسم تقدیر از خادمین شهر در منطقه 15ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارگران زحمتکش منطقه گفت: بر خود وظیفه دانستم خدمت عزیزان باشم تا از طرف شورا از زحمات شما تشکر کنم.

 وی افزود: اولین وظیفه شهرداری نظافت، رفت و روب و رسیدگی به فضای سبز است و کارگران خدمات شهری و فضای سبز در این حوزه ستون اصلی این خدمت هستند. اسلام توجه ویژه ای به موضوع کار و کارگر دارد و این نشان از قدر و منزلت این قشر دارد.

عضو شورا ضمن تقدیر از برگزاری جلسات قدردانی و افطاری کارگران و ... گفت: این موارد لازم است ولی کافی نیست. در وضعیت اقتصادی حاکم باید به معیشت این عزیزان توجه داشت. علیرغم برخی معذورات قانونی، اعتقاد راسخ دارم که برای خدمت به مردم و به ویژه کارگران هیچ محدودیتی وجود ندارد و با همت و اراده و توکل به خداوند متعال می شود و می توانیم. هنر شهرداران مناطق این است که با تعاملات لازم با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، در قالب مسئولیت اجتماعی در موضوع معیشت کارگران تلاش کنند.

بابایی در پایان با تاکید براینکه عزیزان خدمات شهری و فضای سبز نیز کارها را دقیق و به نحو احسن انجام دهند، افزود: عملکرد شما ویترین شهرداری تهران است و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم می کند و این ایده آل شهرداری تهران است.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردای تهران ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع خادمین واقعی شهراز شهردار و معاون خدمات شهری منطقه 15 به لحاظ تدبیر برنامه قدردانی از  زحمات کارگران به مناسبت روز جهانی کارگر تشکر کرد و گفت: پیام این جلسات این است که بدانید مسئولان در شهرداری و شورا به شما توجه دارند و هر کاری برای قدرشناسی از شما در توان داشته باشند، انجام می دهند.

وی  با اشاره به اینکه با روحیات شما عزیزان آشنایی دارم و قدر دست های پینه بسته شما را می دانم؛ افزود: سعی داریم رویکرد توجه به قشر کارگر و در نظر گرفتن تسهیلات برای آنها را پیگیری کنیم. در این ارتباط با هماهنگی و پیگیری حوزه خدمات شهری و دستور شهردار محترم تهران؛ مقدمات تهیه  20 هزار بسته معیشتی برای کارگران انجام شده که به محض تامین اعتبار؛ تا پایان فصل بهار به آنان اهدا می شود.

  معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردای تهران با تاکید براینکه ازروز اول خدمت در شهرداری رویکرد "کارمحوری" را در پیش گرفتم و اعتقاد دارم اگر نگاه ما بر این اصل استوار باشد؛ همه چیز درست می شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از ابتکار منطقه برای انتخاب نام باب الرضای تهران برای این منطقه گفت: این نام به منطقه هویت می بخشد و در هیات رئیسه زیباسازی مصوب شد یادمانی به احترام امام رضا(ع) تهیه و در میدان خراسان نصب شود.

 نظری در ادامه پیشنهاد داد روز کارگر در شهرداری تهران به نام روز "خادمین شهر " نامگذاری شود. همچنین اعزام کارگران به سفر زیارتی را مطرح کرد که با تدبیر انجام شده از سوی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و شهردار منطقه به  16 نفر از کارگران حاضر که نام های رضا و فاطمه داشتند هدیه سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه خانواده اعطا شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما