مناسب سازی معابر اولویت منطقه ۱۴ تهران با داشتن ۴هزار فرد دارای معلولیت

۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۴۶۸۶۸۳
مناسب سازی معابر اولویت منطقه ۱۴ تهران با داشتن ۴هزار فرد دارای معلولیت
شهردار منطقه ۱۴ تهران در جشنواره حال خوب از مناسب سازی معابر، بوستان ها و سراهای محله برای دسترسی تمامی اقشار جامعه به اماکن عمومی، رفاهی و خدماتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ تهران در جشنواره حال خوب که با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران برگزار شد، گفت: مناسب سازی سراهای محله، بوستان ها و معابر به عنوان پروژه های مهم شهری با هم اندیشی نمایندگان کانون معلولان با هزار نفر عضو به انجام رسیده است وهمچنان درخواست های آنها در دستورکار و بررسی کارشناسی است تا دسترسی تمامی اقشار جامعه به امکانات عمومی، رفاهی و خدماتی به طور کامل امکان پذیر شود.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه این منطقه دارای ۴ هزار فرد دارای معلولیت است بر اهمیت توانمند سازی معلولان و کارافرینی و مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: نقطه نظرات افرادی که دارای معلولیت هستند موجب شد تا روند اجرای پروژه های مناسب سازی تسهیل و با کیفیت بهتری انجام شود.

این جشنواره درراستای تحقق شعار "حال خوب و سلامت برای همه" در بوستان بسیج و با حضور اعضای کانون معلولان، مدیر کل ادره سلامت شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۴ و جمعی از مدیران شهری اجرا شد،و این قشر خاص از برنامه های متنوع و خدمات سلامت محور رایگان بهره مند شدند.

مدیر کل اداره سلامت ضمن تقدیر از برگزاری چنین جشنواره هایی برلزوم ایجاد نشاط اجتماعی و امید در میان افراد دارای معلولیت برای فعالیت بیشتر آنها در جامعه و استمرار برنامه های سلامت محور برای این اقشار تاکید کرد.

در این جشنواره که با بهره مندی از ظرفیت خود افراد برنامه های متنوع هنری و فرهنگی به اجرا درآمد، خدمات سلامت محور رایگان چون بینایی سنجی، اسکن کف پا، ویزیت پزشک عمومی، ویزیت دندانپزشک و...ارائه شد.

 بازی های نشاط افراد دارای معلولیت ورکشاپ های هنری ونمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت از دیگر برنامه های به اجرا درآمده در بوستان بسیج به مناسبت هفته سلامت بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز