تحقق ۷۵ درصد از پروژه های عمرانی شهر تهران در سال گذشته

۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴:۳۰
کد خبر: ۱۴۷۰۹۱۱
تحقق ۷۵ درصد از پروژه های عمرانی شهر تهران در سال گذشته
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: تحقق پروژه ها به میزان ۷۵ درصد و اتمام هزار پروژه در سال قبل بودیم، این پروژه ها در آخرین سال فعالیت شورا و شهرداری در دوره گذشته پیشرفت ۲۰ درصدی داشته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای طرح رصد توسط کمیسیون برنامه و بودجه مبتنی بر بودجه ریزی مشارکتی اظهار کرد: سه هزار مسئله بر اساس ترجیحات و خواسته های مردم با عنوان پروژه های توسعه محلی احصا شد که هزار و ۷۰۰ پروژه در بودجه سال قبل مورد توجه قرار گرفت.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس آمار شاهد تحقق پروژه ها به میزان ۷۵ درصد و اتمام هزار پروژه در سال قبل بودیم، یادآور شد: این پروژه ها در آخرین سال فعالیت شورا و شهرداری در دوره گذشته پیشرفت ۲۰ درصدی داشته اند.

وی از آغاز اجرای طرح رصد ۲ خبر داد و افزود: در این طرح ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و اثربخشی آن در محلات، نسبت به نظارت بر آغاز پروژه های توسعه محلی مصوب در بودجه سال ۱۴۰۲ مبتنی بر سامانه من شهردارم و نظرات شهروندان انجام خواهد شد.

مظفر با بیان اینکه جلسات و بازدیدهای تخصصی با معاونت های شهرداری تهران به صورت منسجم و هفتگی برگزار می شود، تأکید کرد: این طرح روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته اجرایی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این طرح با بازدید از بزرگراه شهید بروجردی و شوشتری آغاز شد، تصریح کرد: حال که شورا و شهرداری در کنار صدها پروژه بزرگ شهری، با اجرای طرح رصد تحت هدایت رئیس شورا توانسته هزار مشکل از محلات شهر تهران را به صورت عینی و محسوس حل کند، کمیسیون برنامه و بودجه در نظر دارد محتوای تصویری را تحت عنوان روایت ششم منتشر کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز