تاکید معاون شهر سازی شهرداری بر ضرورت اطلاع رسانی پرونده های کمیسیون ماده پنج

۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۶۵۹۰
تاکید معاون شهر سازی شهرداری بر ضرورت اطلاع رسانی پرونده های کمیسیون ماده پنج
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران بر ضرورت اطلاع رسانی درخصوص طرح ها و پرونده های مورد بررسی در کمیسیون ماده پنج و انجام کار کارشناسی برای آشنایی و شفاف سازی شهروندان با موضوعاتی از قبیل حقوق مکتسبه مالکان باغات و ... و انعکاس در رسانه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در دیدار با مدیر و کارشناسان اداره روابط عمومی معاونت بر سخت و طاقت فرسا بودن حرفه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها، جایگاه ویژه ای در سازمان ها دارند و فعالیت در این حوزه علاوه بر دانش و تخصص، به عشق و علاقه نیز نیاز دارد اما متاسفانه جایگاه این حوزه در ادارات و سازمان های ما به درستی درک نشده است.

وی ادامه داد: نقش محوری روابط عمومی در تدوین و سیاست‌گذاری استراتژی‌ها و خط‌ و مشی‌ها به ویژه در حوزه ارتباطات بسیار سازنده و اثرگذار است. برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات هر سازمان با تلاش های این حوزه به مردم اطلاع رسانی می شود و حتی برخی از بحران هایی که برای سازمان ها ایجاد می شود - علی الخصوص در شرایطی رسانه ها نقش بسزایی در جهت دهی به افکار عمومی دارند- توسط این حوزه مدیریت می شوند و با شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع به کمک سازمان می آیند.

صارمی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی درخصوص طرح ها و پرونده های مورد بررسی در کمیسیون ماده پنج و انجام کار کارشناسی برای آشنایی و شفاف سازی شهروندان با موضوعاتی از قبیل حقوق مکتسبه مالکان باغات و ... و انعکاس در رسانه ها تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، کاظم داودی مدیر روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری، گزارشی از اقدامات این اداره در حوزه خبر و اطلاع رسانی را  به معاون شهردار تهران ارائه کرد.در پایان این دیدار، حمیدرضا صارمی با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مجموعه روابط عمومی معاونت تقدیر و تشکر کرد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز