دستاوردهای نظام سلامت مرهون هماهنگی و یکپارچگی نظام سلامت در دانشگاه ها است/تکمیل ۵ هزار و ۵۰۰پروژه بهداشتی، درمانی در زمان مقرر

۱۴۰۲/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۳:۱۶
کد خبر: ۱۴۷۷۸۵۴
دستاوردهای نظام سلامت مرهون هماهنگی و یکپارچگی نظام سلامت در دانشگاه ها است/تکمیل  ۵ هزار و ۵۰۰پروژه بهداشتی، درمانی در زمان مقرر
مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی گفت: دستاوردهای نظام سلامت در دولت سیزدهم مرهون هماهنگی و یکپارچگی نظام سلامت در تمامی دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان وابسته در سطح کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمد پورحسینی مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت.

وی اقدامات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس و بازگویی و روایتگری در این حوزه را نیازمند توجه بیشتر قلمداد کرد و گفت: امروزه اقدامات و یاد و خاطره و راه و روش شهدا باید برای جوانان بازتعریف و تبیین شود.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی در ادامه افزود: دستاوردهای نظام سلامت در دولت سیزدهم مرهون هماهنگی و یکپارچگی نظام سلامت در تمامی دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان وابسته در سطح کشور است.

وی پایدار کردن منابع ارزش‌افزوده در نظام سلامت را اقدامی مهم قلمداد کرد و گفت: برنامه‌ریزی و انضباط مالی مؤلفه بسیار مهمی برای ارتقای عدالت در نظام سلامت بوده و معاونت توسعه، پیشران همه فعالیت‌ها در نظام سلامت است.

 پورحسینی، تحول در نظام بهداشت را برنامه اصلی وزارت بهداشت برای استقرار برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع عنوان کرد.

وی بر تکمیل و بهره‌برداری از ۵۵۰۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در زمان مقرر تأکید و خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی باید نقش‌آفرینی پررنگی در این حوزه داشته باشند.

 انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز