آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ در سی‌و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره)

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۲:۲۱
کد خبر: ۱۴۸۱۶۶۳
آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ در سی‌و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره)
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 از آماده سازی محیطی ضلع شرقی حرم مطهر برای میزبانی از زائران سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجید حاجی عبدالمجید معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 با بیان اینکه شهرداری منطقه 10 همه ساله در مناسبت چهارده خرداد، پذیرای خیل عظیمی از زائران است که از اقصی نقاط کشور برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) راهی پایتخت می‌شوند، گفت: تیم‌های اجرایی در دو پهنه خدمات شهری و اجتماعی - فرهنگی در بازه زمانی قبل، حین و بعد از مراسم سالگرد ارتحال در پهنه شرقی حرم مطهر در آماده باش کامل هستند.

وی بیان کرد: از ابتدای خردادماه حوزه خدمات شهری با ظرفیت روزانه 20 نفر کارگر در قسمت شرقی محدوده حرم مطهر پهنه موسوم به پهنه VIP با مساحتی بالغ بر چهار هکتار در حال ارائه خدمات هستند.

حاجی عبدالمجید افزود: شست‌وشو، رسیدگی به درختان و فضای سبز محدوده و ارسال سه عدد تانکر آب به همراه یک عدد فان جمع‌آوری زباله از جمله اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه بوده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 ادامه داد: 50 نفر از کارگران خدماتی در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، فضای سبز و مدیریت پسماند با مدیریت خدمات شهری و همکاری شهرداران نواحی به محل اعزام شدند و از امروز تا پایان مراسم در روز چهاردهم خرداد در پهنه تحویلی مستقر هستند.

وی گفت: حوزه خدمات شهری منطقه از امروز تا فردا صبح در خصوص نظافت، شست‌وشو، لایه‌روبی و رسیدگی به فضای سبز در پهنه شرقی حرم مطهر هرگونه خدمات‌رسانی لازم را انجام می‌دهد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 گفت: متصدیان حوزه خدمات شهری با حضور در نقاط مختلف پهنه شرقی؛ نسبت به جمع‌آوری پسماند خشک با کیسه‌های مخصوص اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز