جذب ۲ هزار و ۳۳۲ معلم برای آموزش و پرورش اسثتنایی از طریق آزمون استخدامی

۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۴۸۳۰۷۲
جذب ۲ هزار و ۳۳۲ معلم برای آموزش و پرورش اسثتنایی از طریق آزمون استخدامی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: امیدواریم با جذب 2 هزار و 332 نفر ازطریق آزمون استخدامی و هزار نفر نیروی توانبخشی و همچنین 800 نفراز دانشگاه فرهنگیان دیگر کمبودی در حوزه معلمان نداشه باشیم.

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا،  درباره جبران کمبود معلم در آموزش و پرورش استثنایی اظهار داشت: اگر ما بتوانیم تعداد ردیفی که به ما تخصیص دادند، را جذب کنیم، یک اتفاق خوبی خواهد افتاد. ما حدود 2 هزار و 332 ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش استثنایی درنظر گرفتیم که این میزان کم سابقه است.

 وی ادامه داد: ما سالانه حدود 800 نفر از دانشگاه فرهنگیان به مجموعه آموزش و پرورش استثنایی اضافه می شود و کنار این ما امسال مجوز  جذب هزار نیروی توانبخشی را هم برای آموزش و پرورش استثنایی گرفتیم و در حال گذراندن مراحل نهایی است که امیدواریم با جذب 2 هزار و 332 نفر ازطریق آزمون استخدامی و هزار نفر نیروز توانبخشی و همچنین 800 نفراز دانشگاه فرهنگیان دیگر کمبودی در حوزه معلمان نداشته باشیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور عنوان کرد: هماهنگی هایی که باید مرکز نیروی انسانی و سازمان سنجش انجام دهند و به زودی نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام می شود وداوطلبان برای مصاحبه و گزینش دعوت می شوند و سهمیه ای که در نظرگرفته شده بود، داوطلب مرد در این حوزه کمتر از داوطلبان زن بودند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز