فرماندهی انتظامی فارس:

دیدگاه پلیس در چهارشنبه آخر سال اجتماعی است/کشف۵۰۰هزار مواد محترقه

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۲:۴۶
کد خبر: ۳۸۳۵۹۲
دیدگاه پلیس در چهارشنبه آخر سال اجتماعی است/کشف۵۰۰هزار مواد محترقه
فرمانده انتظامی استان از کشف 500 هزار و 937 عدد انواع مواد محترقه طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: رویکرد و دیدگاه پلیس نسبت به چهارشنبه آخر سال اجتماعی است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "احمد علی گودرزی" در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: نیروی انتظامی مخالف شادی مردم نیست ولی در عین حال با مخلان نظم و امنیت و کسانی که اقدام به هنجار شکنی و حرکات پرخطر کنند، به شدت طبق قانون برخورد می کند.
وی ادامه داد: رویکرد پلیس نسبت به مراسم چهارشنبه آخرسال رویکردی اجتماعی و محله محور است.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از قربانیان چهارشنبه آخرسال از میان کودکان و نوجوانان هستند،خانواده ها مراقب فرزندان خود در این ایام باشند تا مبادا به رفتارهای پرخطر روی بیاورند.
سردار گودرزی با اشاره به کشفیات مواد محترقه توسط پلیس استان فارس افزود: در یک هفته گذشته 500 هزار و 937 عدد انواع مواد محترقه کشف و در این راستا 72 نفر دستگیر شده اند.
وی در خصوص تمهیدات پلیس برای ایام تعطیلات نوروز 94 نیز گفت: پلیس استان با استقرار بیش از 150 ایستگاه نوروزی و اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مواصلاتی و درون شهری، آمادگی لازم در خصوص تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی را دارد.
فرماندهی انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امنیت مطلوب استان فارس، گفت: وقوع سرقت در استان نسبت به سال گذشته 18 درصد کاهش داشته است.
سردارگودرزی تهیه و توزیع 100 هزار نقشه جهت میهمانان نوروزی، تهیه 700 هزار بروشور هشدارهای پلیسی، پخش تیزرهای آموزشی و هشداری پلیسی از تلویزیون شهری با همکاری شهرداری، اطلاع رسانی از صدا و سیما توسط پلیس های تخصصی و اجرای تئاتر درمانی در مکان های پر تردد را از دیگر برنامه های پلیس در ایام نوروز عنوان کرد.
وی همچنین از دستگیری سارق مسلح و متواری در شهرستان فیروزآباد خبر داد و گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرد که چند فقره سرقت مسلحانه و یک فقره قتل در سوابق خود داشت، شناسایی و دستگیر شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز