محمدرضا پور معین خبر داد:

تجلیل از ۱۲ خادم قرآن با حضور رئیس جمهور

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۴:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۹۷۶
تجلیل از ۱۲ خادم قرآن با حضور رئیس جمهور
مدیر کمیته خادمان قرآنی نمایشگاه قرآن از تجلیل ١٢ خادم قرآن با حضور رئیس جمهور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبرداد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمدرضا پور معین، مدیر کمیته خادمان قرآنی در خصوص بیست و چهارمین نمایشگاه   بین المللی قرآن کریم گفت: در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ٢ فعالیت مهم شامل"تکریم و تجلیل از خادمان قرآنی" و "اختصاص غرفه ای برای معرفی ٢٢٠ خادم قرآنی"در دست اجرا داریم.

وی افزود: از ١٢ خادم قرآن در ٨ رشته تحقیق و پژوهش، ترجمه و تفسیر، مدیریت، آموزش، استادان، قاریان و حافظان، هنرمندان و ناشران و تولید کنندگان محصولات نرم افزاری همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور تجلیل می‌شود.

 پورمعین گفت: انجمن خادمان قرآن، امسال با تدوین آیین‌نامه و نظر خواهی از اصحاب رسانه سعی دارد انتخاب این دوره خادمان قرآن را با هدف توسعه فرهنگ قرآنی به صورت تخصصی انجام دهد.

وی تصریح کرد: به منظور انتخاب خادمان بیست و دومین دوره انجمن خادمان قرآنی با تمام نمایندگان انجمن خادمان قرآن مکاتبه کردیم و انتخاب اسامی این خادمان در مرحله پایانی قرار دارد.

پور معین در ادامه اظهارداشت: خادمان برگزیده بیست و دومین دوره خادمان قرآنی علاوه بر دریافت لوح تقدیر و جوایز ارزنده از رئیس جمهور، اسامی آنان در انجمن خادمان قرآنی کشور ثبت می‌شود که امتیازاتی را نیز در این انجمن خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص غرفه‌ای با نام "معرفی ٢٢٠ خادم قرآنی کشور" برای به نمایش گذاشتن آثار برگزیده و فعالیت‌های خادمان قرآنی برتر نیز از دیگر فعالیت‌های مهم کمیته خادمان قرآنی است. در این غرفه، مرحوم استاد علامی از استادان شاخص و برتر حوزه قرآنی به عنوان خادم ویژه قرآنی مورد تکریم قرار می‌گیرد.

پورمعین افزود: استاد علامی از استادان شاخص قرآنی بودند که در رشته‌های پژوهش، تحقیق و تألیف جزء مفاخر قرآنی محسوب می‌شدند که سال گذشته براثر بیماری در گذشتند.

  بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار "به سوی فهم قرآن" از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز