جلال ملکی به برنا خبر داد؛

آماده باش بیش از ۲۷۰۰ آتش نشان برای چهارشنبه سوری/ استقرار ۵۷۵ خودرو آتش نشانی در سطح شهر

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۶:۱۸
کد خبر: ۵۳۴۵۲۷
آماده باش بیش از ۲۷۰۰ آتش نشان برای چهارشنبه سوری/  استقرار ۵۷۵ خودرو آتش نشانی در سطح شهر
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تمهیدات این سازمان برای چهارشنبه آخر سال را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، در خصوص تمهیدات آتش نشانی در مراسم چهارشنبه سوری گفت:  فردا (سه شنبه) همزمان با مراسم چهارشنبه سوری آتش نشان ها در کنار مردم حضور یافته تا در صورت نیاز کمک هایی را ارائه دهند.

وی از آماده باش صددرصد 123 ایستگاه آتش نشانی برای امدادرسانی و ارائه خدمات به شهروندان خبر داد و گفت: علاوه آماده باش نیروهای این سازمان، مقرر شده نیروهای غیر شیفت نیز فردا در ایستگاه ها حاضر شوند.
 
ملکی با بیان اینکه نیروهای آتش نشان در هزار و 148 نقطه پرتردد پایتخت اعم از میادین، بزرگراه ها، پاساژها و همچنین سایر نقاط پرتردد استقرار یافته تا در صورت نیاز به شهروندان کمک کنند، عنوان کرد: نیروهای آتش نشانی در 575 نقطه از شهر به همراه 234 خودرو سنگین، 232 خودروی سبک و 109 موتور سیکلت مستقر خواهند بود.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به استقرار تیم های دو نفره آتش نشان در نقاط مختلف شهر تهران خاطرنشان کرد: مقرر شده 453 تیم در قالب تیم های دو نفره به صورت پیاده در سطح شهر حاضر شوند که این تیم ها خاموش کننده های دستی همراه خود خواهند داشت.
 
وی افزود: علاوه بر این تعداد با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری تهران قرار است 120 دستگاه خودرو شهرداری نیز به خاموش کننده مجهز شوند و در صورت نیاز کار عملیاتی انجام دهند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص تعداد آتش نشانان حاضر در محل های تعیین شده گفت: دو هزار و 731 نیرو در محل استقرار حاضر و مابقی نیروها در ایستگاه های خود در حالت آماده باش خواهند بود.
 
ملکی در خصوص زمان آغاز فعالیت آتش نشان ها و حضور آنها در سطح شهر بیان کرد: آتش نشان ها فردا سه شنبه از ساعت 16:00 در سطح شهر حاضر شده و تا پایان مراسم و عادی شدن وضعیت در نقاط تعیین شده حضور خواهند داشت.
وی هدف استقرار آتش نشانان را امدادرسانی به شهروندان دانست و گفت: استقرار آتش نشان ها تنها به منظور امداد رسانی است و به هیچ وجه این حضور به منزله ممانعت از برگزاری جشن از سوی شهروندان نیست. چرا که برای مراسم فردا با ترافیک سنگین روبه رو خواهیم شد و هدف این است که در صورت وقوع حادثه با سرعت امدادرسانی صورت گیرد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در پایان با ارائه درخواستی از شهروندان به منظور همکاری هر چه بیشتر با آتش نشان ها گفت: درخواست ما این است که شهروندان همانند روزهای اخیر همکاری لازم با آتش نشان ها را داشته باشند و در صورت بروز هر گونه حادثه با حفظ خونسردی مراتب را به سامانه 125 یا نیروهای مستقر در محل های تعیین شده، اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز