تصادف یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در محور قم تهران + جزئیات

۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۲:۰۴
کد خبر: ۸۲۸۳۰۲
تصادف یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در محور قم تهران + جزئیات
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از جزئیات تصادف یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در محور قم تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته گفت: حوالی ساعت ۶:۴۰ بامداد پنجشنبه در کیلومتر ۷ آزادراه قم تهران یک دستگاه پراید به دلیل عدم توجه به جلو با سواری تیبا و یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد که در این حادثه راننده پراید مجروح شد.

وی تأکید کرد: اتوبوس مذکور حامل ۴۴ مسافر بود که از ایلام به سمت تهران می‌رفت که دچار این حادثه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در حادثه دیگری که حوالی ساعت ۱۳ پنجشنبه رخ داد در پی عدم توجه به جلوی راننده سواری پیکان و برخورد آن با پراید در کیلومتر ۱۵ محور ایرانشهر نیک شهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان متأسفانه یک تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تصادف دیگری ساعت ۸:۱۰ در کیلومتر ۵۸ محور اصفهان به سمت خراسان جنوبی بر اثر واژگونی سواری پژو پارس یک تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

به گفته رحمانی خستگی و خواب آلودگی راننده علت این حادثه بوده است.

وی از واژگونی یک دستگاه مینی بوس هیوندا کیلومتر ۱۱۷ محور زرآباد-بیردف خبر داد و گفت: در پی این حادثه که به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه رخداد ۲ تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: همچنین ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه در کیلومتر ۳۰ محور گچساران در شمال استان فارس بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با دنا ۵ تن مجروح شدند که برابر نظر کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ سواری پراید علت این حادثه بوده است.

 

نظر شما